Editor by měl podle všeho přijít do ruky i modderům, kteří jsou kořením a nedílnou součástí fenoménu Mount & Blade. „Editor scenérie používáme na umisťování objektů jako jsou stromy a domy, ale též k editaci terénu, oblohy a nasvícení. V novém enginu jsme udělali velký skok vpřed a nyní funguje jako profesionální aplikace, jež vám poskytuje velkou míru svobody.“
Pro moddery je klíčové toto sdělení: „Nejen, že editor vysoce zefektivňuje práci výtvarníků a přináší kvalitní scenérie, ale bude i v této kompletní podobě k dispozici pro moddery. Ti jsou velkou součástí předchozích her a modding patří mezi věci, na něž jsme mysleli od prvních okamžiků tvorby Bannerlord.“
Vývoj samotného editoru je prý věcí konstantní, protože vývojáři přichází za zodpovědným technickým oddělením s novými a novými požadavky, co by měl editor umět. Jako příklad změn, které se odehrály od Warbandu, je uvedena práce s květenou.
Bylo nutné jednotlivé trsy trávy a veškerý porost přidávat po jednom. Nyní jde porost a třeba i kameny namalovat „mávnutím virtuálního štětce“ a navíc editor umí rozhodit všechny objekty podle zadaných kritérií tak, aby scéna vypadala přirozeně a nemuseli jste přidávat kámen po kameni.
Uvedené obrázky jsou prý z DirectX 11 verze, ale Bannerlord bude podporovat i DirectX 9. Logicky, jedenáctková verze bude vypadat lépe, ale tvůrcům jde o to, aby byla hra přístupná velkému množství hráčů i se slabšími počítači.