Mount & Blade II bere moddery jako jednu z nejdůležitějších složek
zdroj: tisková zpráva

Mount & Blade II bere moddery jako jednu z nejdůležitějších složek

9. 12. 2013 14:24 | Téma | autor: Aleš Smutný |

Další z vývojářských deníků k středověké takticko-akční hře Mount & Blade II: Bannerlord je opět velmi zaměřený na jednu složku vývojářského spektra a tím je tvorba prostředí v herním enginu. Kromě toho, že TaleWorlds opět představují pracoviště jedné ze součástí týmu, najdete na záběrech i pohled na editor.

Editor by měl podle všeho přijít do ruky i modderům, kteří jsou kořením a nedílnou součástí fenoménu Mount & Blade. „Editor scenérie používáme na umisťování objektů jako jsou stromy a domy, ale též k editaci terénu, oblohy a nasvícení. V novém enginu jsme udělali velký skok vpřed a nyní funguje jako profesionální aplikace, jež vám poskytuje velkou míru svobody.“

Pro moddery je klíčové toto sdělení: „Nejen, že editor vysoce zefektivňuje práci výtvarníků a přináší kvalitní scenérie, ale bude i v této kompletní podobě k dispozici pro moddery. Ti jsou velkou součástí předchozích her a modding patří mezi věci, na něž jsme mysleli od prvních okamžiků tvorby Bannerlord.“

Vývoj samotného editoru je prý věcí konstantní, protože vývojáři přichází za zodpovědným technickým oddělením s novými a novými požadavky, co by měl editor umět. Jako příklad změn, které se odehrály od Warbandu, je uvedena práce s květenou.

Bylo nutné jednotlivé trsy trávy a veškerý porost přidávat po jednom. Nyní jde porost a třeba i kameny namalovat „mávnutím virtuálního štětce“ a navíc editor umí rozhodit všechny objekty podle zadaných kritérií tak, aby scéna vypadala přirozeně a nemuseli jste přidávat kámen po kameni.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Uvedené obrázky jsou prý z DirectX 11 verze, ale Bannerlord bude podporovat i DirectX 9. Logicky, jedenáctková verze bude vypadat lépe, ale tvůrcům jde o to, aby byla hra přístupná velkému množství hráčů i se slabšími počítači.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Nejnovější články