Dark Souls III nabídne rychlé cestování od začátku a upraví řadu herních prvků
zdroj: tisková zpráva

Dark Souls III nabídne rychlé cestování od začátku a upraví řadu herních prvků

11. 9. 2015 12:10 | Preview | autor: Honza Konfršt |

Předchozí Dark Souls byla ještě cross–gen titulem, třetí přírůstek do série však již dorazí pouze na nové konzole a PC a jakákoli technologická omezení starších konzolí tak zůstávají hudbou minulosti. A u minulosti také dnes zůstaneme – šéf vývoje druhého pokračování, Hidetaka Mijazaki, se rozpovídal o tom, jaké prvky z předešlých titulů studia From Software budou slavit návrat a které naopak ze série se třetím dílem vymizí.

Se vší pompou bude slavit návrat rychlého cestování, které ušetří spousty času (i velkou míru rizika) při přesunu do již dříve objevených lokací. To jsme čekali, ale nově bude k dispozici od samotného počátku hry. Dále bude například opět možné překopat vývoj své postavy a změnit její specializaci, ovšem zde ještě není jasné, jakou formou toho autoři docílí, tedy zda tomu bude například formou speciálního předmětu či čehokoli jiného.

Další zajímavou novinkou, nebo respektive optimalizací, je výdrž zbraní – dle Mijazakiho se zbraně ve druhém dílu rozbíjely příliš jednoduše, zatímco v tom prvním zase příliš málo. Se třetím dílem se autoři pokusí najít tu správnou rovnováhu mezi originálem a druhým dílem. Uvidíme, co z toho snad nejpozději do druhého kvartálu příštího roku vzejde.

zdroj: Cinemart

Vrátí se samozřejmě také režim New Game+ (tedy možnost opětovného průchodu hrou za jiných podmínek), který z původních lokací ve hře udělá docela nová místa. Autoři toho chtějí docílit například zpřeházením pozic nepřátel a přidáním nových předmětů. Bez NG+ by to ale prostě zrovna u této hry nešlo.

Poslední zmiňovanou vlastností je pak přivolávání spojenců a skryté zdi. Summoning nebude vypadat jako například v Bloodborne, ale bude mnohem blíže předchozím titulům série a vyrovnávat se bude aktuální úrovni hráčovy postavy, tedy Souls Level a ne Soul Memory. Co se neviditelných zdí týče, Mijazaki nechce, aby hráči museli donekonečna mačkat útok. Spíše chce mechaniku implementovat tak, abyste třeba během boje učinili náhodný objev, aby zde byl prvek překvapení.

Těšit se je tedy zřejmě na co – kdy však konkrétně Dark Souls III vyjde, to zatím nevíme. Je ale zjevné, že zde bude dostatek inovací a nebo alespoň dolaďování mnoha prvků z předchozích titulů.

Nejnovější články