To ale technologicky nejde zrealizovat na současné generaci konzolí, které se BG&E 2 tedy definitivně vyhne. Samotná dvojka se jinak měla víc zaměřovat na vyprávění příběhu a rozvinout ty části hry, které v prvním dílu zůstaly jen koncepčně naznačené. "Na pokračování jsme docela dlouho pracovali, ale dostihly nás technické potíže. Je to komplexní hra. Vezměte si třeba první Beyond Good & Evil. Byla to doba PlayStation 2 a Emotion enginu, a když jsem posílal technickou dokumentaci do Sony, měli jsme pocit, že můžeme dělat, cokoli budeme chtít. Poslali jsme jim ten dokument, který byl o cestování z planety na planetu, z měst do měst a tak podobně. Nakonec jsme ale byli schopni realizovat mnohem méně z toho, co jsme plánovali," vzpomněl Ancel. Jestli je ale BG&E2 stále ve vývoji, třeba na nějakém prototypu příštích konzolí, zatím odmítá říct.
30. 9. 2011 16:30 | Novinky | autor: levis |
Jestli pokračování akční adventury Beyond Good & Evil 2 někdy spatří světlo světa, nebude to na současné generaci konzolí. Tak to v čerstvém rozhovoru s Gamesradarem formuloval designér hry Michel Ancel. "Rozsah Beyond Good & Evil je obrovský - jde o město, oceán, měsíc i vesmírnou loď. Vesmírná loď měla létat z planety na planetu, a tehdy začala být technologická omezení frustrující," hovoří Ancel o plánech, které měl již s první hrou, potažmo s celým herním universem. Ancel si totiž druhý díl vysnil jako především cestovatelskou záležitost, která by se měla ubírat trochu ve směru Mass Effectu.