
Ostatně Blackman si velmi pochvaluje práci pod Jimem Wardem v LucasArts, který jej, dle jeho slov, naučil dělat hry pro lidi a ne pro sebe. Co se týče žánrového zaměření, Blackman na rovinu říká: „Chtěl bych vytvářet velké akční hry se silným příběhem. Zároveň jsem i hororový fanda, takže bych určitě směřoval do hororu no a právě v tomto prostoru se nyní pohybujeme“.
Zároveň poznamenává, že chce, aby jeho týmy měly co největší míru autonomie, která dle něj podporuje kreativitu, jež je pro vytvoření úspěšné a originální hry potřebná. Nicméně co se týče první hry, studio stále zvažuje všechny možnosti. Několik jich prý spadá do ranku „velká konzolová hra“, jiné zase ne. To, jakou cestu si zvolí, pak určí velikost pracovního týmu. Fearless studio si chce udržovat základní, malé jádro padesáti pracovníků a zbytek potřebných pozic doplňovat outsourcingem.
Jak už poznamenal, cílem Blackmana i ostatních pracovníků bylo vytvářet vlastní hry s vlastním konceptem, což mu striktně kontrolovaný svět Star Wars ve finále nedovoloval. Nyní všichni vyhlížejí k první vlaštovce, která by se mohla stát i jejich poslední. „Chceme vytvářet hry, které budou mít ten efekt, že i za pět let si na ně rádi vzpomenete.“. Není to cíl skromný, ale Blackman a spol se ničeho nebojí. Jsou Fearless.