Za hrou a jejím prototypem stojí britské studio Subterranean Games. Jak je jasné, vše se bude odvíjet od toho, jak budujete svůj vlastní systém kobek, kde budou vaši zlotřilí služebníci drtit jak ctnostné reky bez bázně a hany, tak i případné konkurenční obludy. Od toho, jak budete svůj dungeon konstruovat se bude odvíjet mnohé, včetně chování AI. Klasicky, různé místnosti mají různý účel, ať už jde o produkci, nalákání potvor a nebo vytvoření pastí a obranného systému. To, k jakým kobkám se dostanete bude také záviset na vašem ďábelském výzkumu, z nějž budou plynout i nová kouzla. V kampani se postavíte lidským královstvím, ovšem o příběhu ještě nevíme vše. Hodně zajímavě pak zní systém multiplayeru, kde se budete moci navzájem poměřovat, kdo má odpornější bandu pekelných zmetků.
Z celého konceptu je jasné několik věcí – odkud tvůrci berou inspiraci na prvním místě. Což je chvályhodné, už to zase chtělo nějaké to vraždění klaďasů. Stejně tak je jasné, že ví, kam chtějí hru dovést a co pro to chtějí udělat. Žádné nekonkrétní sliby – když se podíváte na stránky projektu, najdete zde dost výstupů. Navíc i datum vydání si stanovili jako neměnné – 30. srpna tohoto roku.
2. 1. 2013 18:12 | Téma | autor: Aleš Smutný |
Poslední den (možná i méně, záleží, kdy tenhle článek čtete) má před sebou kickstarterový projekt strategie War for the Overworld. V tuto chvíli je už zafinancovaný a jen je otázkou, kolik peněz se zvládne nashromáždit. Vzhledem k tomu, že na sumě 225 tisíc liber by byla zaručena účast dabéra Richarda Ridingse, který pracoval na obou Dungeon Keeperech, není případná finanční aktivita bez užitku. A ano, Dungeon Keeperech... protože právě k nim se War for the Overworld jasně hlásí, spolu s Overlordem a dalšími tituly, kde hrajete za ty „zlé“ proti těm „hodným“.