Formálně vypadá Nevermind jako celkem klasická nezávislá hororovka z pohledu první osoby, s nepříliš působivou grafikou. Strašidelný dům, jeskyně, cukající se přízraky atd. Přidanou hodnotu nad rámec podobných her má přidat právě systém využívající biofeedback od speciálních senzorů s Intel Realsense, jejichž seznam najdete na oficiálních stránkách.
A v tom tkví háček. Od autorů je fér, že vypisují ceny všech těchto zařízení. Ovšem nejlevnější vyjde na 75 dolarů a to půjde o opravdu levný model. Nejdražší se vyšplhá klidně na 1400 dolarů, ovšem ten si asi nikdo nebude pořizovat k Nevermind, ale spíše půjde o jeho širší zaměření, k němuž možná ocení i tuhle nezávislou jednohubku. Myslím si, že kvůli samotné Nevermind si málokdo pořídí i ten nejlevnější model, ale pokud finální verze bude fungovat dobře, proč ne.
Jak totiž autoři píší, Nevermind vás může hodně naučit o tom, jak reagujete na virtuální stres. Pokud byste ale nechtěli investovat do biofeedbacku, můžete si Nevermind zahrát i bez něj, ale v tom případě už hra nevypadá jako kousek, kterému by spousta hráčů věnovala pozornost, protože nijak nevybočuje z řady nezávislých hororů. Nechci ale celou myšlenku příliš brzy zavrhovat, protože vývoj je teprve na začátku.
Tým odhaduje, že hru dokončí během šesti až osmi měsíců a hlavně rozšíří seznam zařízení, která bude Nevermind podporovat, včetně třeba Apple Watch, což už by pomáhalo využití u mainstreamového hráče. Každopádně se z Nevermind může vyklubat pionýr poměrně specifického žánru, který by mohl fungovat, samozřejmě pro velmi úzké publikum. Ale kdo říká, že za tři roky nebude využití biofeedbacku mnohem rozšířenější?