Profit oproti loňsku stoupl o 53% na 335 milionů dolarů z celkového prodeje o objemu 1,1 miliardy dolarů, což je nárůst o 13% v této oblasti. Jednoznačně se tak potvrzuje, že přístup společnosti k byznysu je finančně správný a pochvaloval si jej i Eric Hirshberg z Activision, který si urval pořádný podíl. Podle něj je totiž jasně zřejmý trend v zaměření hráčů na úzkou skupinu AAA titulů.
„Zatímco hardware pokračuje v růstu po celé ploše své základny, hráči utrácejí víc a víc peněz za tituly, které prostě musí mít“. Jednoduše řečeno, AAA tituly tvoří páteř zisků, samozřejmě i se svými doprovodnými digitálními bonusy a Activision tak překvapivě ukazuje, že když víceméně ignorujete současné trendy v sociálním a mobilním hraní, můžete pořád být ziskoví. A hodně.
Přitom digitální prodeje znamenají pro společnost klíčový zisk, v minulém čtvrtletí to bylo 37% z celkového objemu prodejů. Nejde však o mobilní platformy, nýbrž přídavky k velkým hrám. Zároveň se Activision podle čísel ověřuje, že než by se experimentovalo na poli různých značek, je jistota vsadit na velké tituly, které sice hodně stojí, ale následně i hodně vydělají. „Je bez diskusí, že lidé preferují pohlcující interaktivní hry s vysokou produkční hodnotou, jako své zábavní médium a my jsme tedy na správné cestě“, uzavírá Hirshberg. Možná to tedy s tím nástupem mobilního hraní, jako motoru trhu, není tak žhavé.
4. 8. 2011 15:10 | Téma | autor: Aleš Smutný |
Activision Blizzard ukončil sčítání svého druhého kvartálu a může být spokojen.