| Autor:        jd Publikováno: 15.srpna 2000  | 
    
  
    
      
      
      
        
        
            
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      Zaslechli jsme něco o tom, že v Red Alertu 2 měl být deformovatelný terén, ale nakonec tato vlastnost enignu byla ze hry vyřazena. Proč se tomu tak stalo? Bylo to těžké rozhodování, ale nakonec padlo slovo, že se hlavně zaměříme na design hry (nové jednotky, budovy a strategie) a tak jsme analyzovali Tiberian Sun engine abychom zjistili, co se nám hodí nejlépe. Ano, některé vlastnosti jako deformovatelný terén byly vyhozeny, ale také jsme přidali řadu nových věcí. Naším cílem bylo vytvořit Red Alert 2 jako vzrušující a rychlou RTS akci, o tom to všechno je.  
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      Red         Alert 2 je tedy zase ve stejném 2D provedení jako jeho předchůdci, co         vás přinutilo k tomu zůstat u tohoto zpracování a proč jste hru nepředělali         kompletně do 3D?K rozhodnutí zanechat hru ve 2D bylo hodně důvodů, ale žádný z nich nebyl důležitější než hratelnost. Chtěli jsme mít Red Alert 2 zábavný a rychlý jako první díl, tak aby hra zůstala přístupná pro všechny hráče. Zdaleka ne každý má 3D kartu a my jsme si chtěli být jistí, že si hru můžou užít všichni i se slabším hardwarovým vybavením. Ve Westwoodu nikdy nebudeme používat nějakou technologii jen proto, že zrovna letí. Hlavním měřítkem té nové technologie musí být, zda vylepší požitek ze hry. Třeba Lucas Arts nám na jaře s Force Commanderem ukázali, že 3D není vždy ta nejvhodnější volba. Ale přesto - kdy konečně začne Westwood dělat realtime strategie ve 3D? Experimentujeme s tím. Pokud se eventuálně přesuneme do 3D dimenze, tak naším cílem vždy bude, aby hra zůstala rychlá a zábavná. A také rádi děláme hry, které si může spustit opravdu každý, aniž by k tomu potřeboval speciální hardware. pokračování         - kde se RA2 odehrává, slučování síly jednotek, multiplayer atd.  | 
15. 8. 2000 0:00 | Rozhovor | autor: Redakce Games.cz |
Westwood o Red Alert 2 - rozhovorAutor: jd Publikováno: 15.srpna 2000Red Alert...