Autor: Dyler Publikováno: 10.srpna 2004 |
![]() ![]() ![]() TIP: kliknutím na velkou verzi screenshotu se dostanete na následující obrázek Co jste do Berušek 2 oproti původním plánům zahrnuli a co ne? Do hry jsme nakonec dostali v podstatě vše, co jsme chtěli. Nedostalo se jen na dynamické stíny, různé druhy brouků a nějaké logické prvky. Počítali jste hned od začátku, že dvojka Berušek již nebude freeware, nebo došlo k přeměně na komerční produkt až o něco později? Na začátku vývoje jsme si řekli, že uděláme projekt, který se bude dát prodat. A to se nám povedlo a jsme teď hrozně spokojení :) Sehnat distributora - to je vždy docela problém u malých a ne moc známých týmů. Jak to bylo u vás? Našel vás Cinemax sám nebo jste se mu nabídli vy? V roce 2002 jsme udělali technologické demo, které jsme slavnostně a sebevědomě rozeslali distributorům. Většina nás velice úspěšně ignorovala :) Jedni z mála, kdo se nám ozvali, byli Cinemax a jeden distributor ze Slovenska, který nám nabízel nějakou směšnou částku. Cinemax byl tedy jediný seriózní zájemce a tak jsme vstoupili v jednání s ním. Hráči volají po editoru pro Berušky 2. Bude nějaký? O tomto zájmu víme a velice nás těší. Bohužel problém editoru je trošku širšího rázu, takže ten přemýšlíme nad tím, jak to co nejlépe udělat. Takže…. Pracujeme na tom. ![]() ![]() ![]() Nebyl vývoj Berušek 2 ztrátový? Přece jen cena jen 499 Kč, všeobecně známá situace s nízkým počtem prodaných her na domácím trhu, dlouhé měsíce vývoje... Kdybychom do nákladů započítali i práci, tak pravděpodobně prodej v ČR ztrátový bude. Ale protože jsme to dělali jako koníček a strašně nás to bavilo, tak si myslím, že jsme na tom určitě neprodělali a ani na tom neproděláme. Počítáte s expanzí Berušek 2 i na zahraniční trh? Pokud možno kam a s jakým distributorem? Hned zpočátku jsme expandovali na trh slovenský. Anglická verze hry je v podstatě hotova a v součatné době pracujeme na verzi pro ruský trh. Takže doufáme, že jednou bude v TV, že prezident USA odložil schůzku, protože chtel dořešit level :) Co říkáte na výrok recenzenta jednoho skomírajícího webu, že to stejně nikdo jiný než děti hrát nebude a sám ani nevěděl, kolik je ve hře levelů? Protože jsme slušní, tak neříkáme nic. Už máte v plánu něco dalšího? Chystáte opět nějaký "menší" projekt, nebo se pustíte do něčeho většího? V současné době se plně věnujeme supportu Berušek II. Další projekt v podstatě závisí na penězích, protože jsme dostudovali a musíme něco jíst :) ![]() ![]() ![]() další obrázky z této hry najdete na její homepage Odbočme teď od Berušek a zaměřme se na váš tým. Kolik vás celkem v AnakreoNu je? Náš tým je specifický neurčitým a stále se měnícím počtem členů, takže teď ani sám nevím. Brno, kde působíte, je zahlceno vývojáři her. Znáte se mezi sebou, vyměňujete zkušenosti a navštěvujete společně noční podniky? Paradoxně ani moc ne. Známe se s Pupworx, Šobul tuším zná někoho z Pterodonu, ale to je myslím vše. Vzkázali byste rádi něco čtenářům Tiscali Games? Kupujte Berušky, přispějete na konto „AnakreoN v tísni“ a „My chceme editor“ :) Stáhněte si: Demo, Patch... Související články: Recenze, Novinky |
Dyler | |
autor je redaktorem magazínu GameCentrum.net |