Autor: Martin Kaller Publikováno: 28.září 2008 | Verze hry: review/anglická/PS3 Doba recenzování: pár dnů |
![]() ![]() ![]() TIP: kliknutím na velkou verzi screenshotu se dostanete na následující obrázek Plošinkovité křepčení Kvůli zdejší hodně krátké stopáži byla logicky řada herních prvků vynechána a některé věci dosti zjednodušeny. Přesto si užijete dostatek akčního zápolení, i když na opakované zdolávání postupujících vln nepřátel ve mě nezůstaly zrovna nezapomenutelné vzpomínky, obvyklého plošinovkovitého křepčení, co má v některých momentech hodně blízko k 2D klasice, a dojde i na pár vypečených puzzlů. Třebaže ČVUT kvůli nim studovat nebude rozhodně třeba, jde o vydařený motiv, který bych rád ve hře viděl častěji - na úkor dle mého rutinních přestřelek se zbraněmi, mezi kterými bohužel nenajdete žádný nový typ. Z novinek stojí rozhodně za zmínku širší možnosti využití vašeho hasáku, se kterým lze nyní manipulovat s k tomu určenými objekty. Od odchycení a následného přenášení fosforeskujícího živočicha, díky čemuž vidíte jednak lépe na cestu a druhak zaženete otravné nepřátele, po posunování či naklánění plošinek pro následné přeskákání a nutný postup vpřed. Pokud jste výše uvedené nuceni provádět v časovém presu, ať už za tímhle statusem bude potápějící se panel, na němž stojíte, či pirát, co po vás neúnavně zdálky střílí plasmové projektily, vězte, že checkpointy jsou opět docela dobře rozmístěny, byť znovu bez nějakého čitelného ozřejmení. Staré a zbytečné chyby Mezi ně patří i nedostatečný přehled v některých situacích, částečně díky kameře, jež má věru hloupý limit pro svou manipulaci, a částečně díky velkému počtu postav a efektů kolem vás. Ale potěší mapa každého z pěti, resp. šesti světů k veskrze lineárnímu prozkoumání a menu s nápovědou, co se po vás přesně chce, takže odložíte-li hraní na delší dobu, poté, co se k němu vrátíte, budete záhy v obraze. ![]() ![]() ![]() další obrázky v galerii Quest for Booty přes prvotní volbu ze tří obtížností není příliš náročná hra. Navzdory častým pastem a smrtelným nástrahám nejste případnou smrtí, kam patří pád do zapovězených končin jako je hluboká voda, nijak penalizováni, vždy máte možnost doplnit si eventuálně chatrnou hodnotu zdraví či vylepšit množství munice skrzevá zdejší interaktivní prostředí, v němž k destrukci nejsou určené zdaleka jenom tradiční bedničky. S potížemi lze tradičně bojovat skrze manuální zacílení nebo vstřícnou funkci automíření, což z vás spolu se šikovnou možností strafování dělá nezničitelného chasníka, kterému ještě občas vypomůže stacionární rychlopalný kanón - to když se utká se samotnou pirátskou lodí. Ve výčtu Ratchetových pohybových dispozic se vlastně vůbec nic nezměnilo, takže jsme s ním pomalu, ale jistě dohopsali do pomyslného finále, kde je čas a prostor pro poněkud nejednoznačné a diskutabilní resumé. Stáhněte si: Trailery, Videa... Související články: Recenze Ratchet & Clank Future, Novinky... |
Mart | |