Autor: Agarwel Idiriz Publikováno: 30.července 2009 | Verze: PS3/prodávaná/anglická Doba recenzování: pár dnů |
![]() ![]() ![]() Herní lokace je poměrně rozsáhlá a bohatá. Nabízí mnoho možností pro improvizaci při dosahování co nejvyššího skóre. Můžete se pokoušet sériově strefovat výbušniny, chytat se jedoucích aut pro delší přesuny, či srážet ze střech velké předměty, které nadělají bodovanou paseku za vás. Než prozkoumáte všechny možnosti a kombinace, které vás napadnou, uplyne několik hodin jako voda. Za velký klad považuji, že veškeré restarty prostředí probíhají bez zdržujících loadingů. Takže neustálé opakování neobtěžuje prodlevami a neleze na nervy. Různé a přesto stejné módy Pro zpestření nabízí PAIN více herních módů. Již v základní verzi se dočkáte prohazování cirkusového mima skleněnými tabulemi, střílení opic na čas, případně prostředí hustě poseté výbušnými krabicemi. Ale abych se přiznal, jejich zábavnost mi přišla výrazně nižší než u hlavního volného typu hry. Více jsem se pobavil při sandbox lovení nejvyšších hodnocení než při trefování zadaných cílů na čas. ![]() ![]() ![]() Za co zaslouží PAIN pochvalu, je velice nadstandardní online podpora. Každou chvíli se na PSN zjeví nový obsah. Ve většině případů se jedná o pouhé ždímání peněz novými postavičkami a sem tam novou lokaci. Základní hra obsahuje pouze jedno jediné prostředí. Další místa k rozbourání je nutno zakoupit. A ceny bohužel nejsou, vzhledem k nabízenému obohacení prožitku, nejnižší. Ve hře však naleznete i mód nazvaný PainLabs, který obsahuje každý týden jinou úroveň. Zdarma a automaticky aktualizovanou. PainLabs se bohužel nekumulují a každá nová přepíše tu předchozí. Jde zřejmě o pokus přimět hráče k pravidelnému spouštění hry alespoň jednou týdně. Je to trochu škoda. Když by se PainLabs střádaly, mohla být nyní hra napěchovaná originálním obsahem k prasknutí. Tyto lokace nevynikají grafikou či detailností. V tomto ohledu jsou zpracovány velmi jednoduše a narychlo. Místo toho přinášejí zajímavé hrátky s fyzikou. Ať už pád dlouhatánskou šachtou plnou překážek, krychli plnou rotujících čepelí apod. Bez chyb, ale i trvanlivosti Největším záporem celého PAINu je, že se může velice rychle omrzet. Dá se říct, že jakmile projdete rozsáhlý tutoriál, tak jste ze hry viděli všechno. A dále hráče čeká pouze vylepšování skóre v lehce obměněných módech. V zásadě však budete dělat stále totéž dokola a je jen otázkou vkusu každého hráče, zda se vydrží bavit pět minut nebo týden. ![]() ![]() ![]() další obrázky v galerii Po technické stránce je hra odvedena na jedničku. Komiksová grafika perfektně sedí k ujetému stylu hry. Vhodně zvolený hudební doprovod rázně podkresluje probíhající akci. Při hraní jsem se nesetkal s žádným technickým problémem nebo nedostatkem. ![]() Krabicová verze hry v českých obchodech stojí necelých sedm stovek (bez všech přídavků). Na PSN stojí základní hra 215 Kč. Čtyři přídavky jsou po 135 kč. A potom je tam možnost stáhnout cca 15 postaviček, po 25 Kč za jednu. Stáhněte si: Demo z PlayStation Network Související články: Novinky |
Agarwel Idiriz | |
autorovi je 25 let, pracuje v IT odvětví, volný čas tráví hraním her, o nichž pak píše na svém blogu; nejvíce si potrpí na kvalitní příběh a herní svobodu, RPG, budovatelské strategie, případně propracovanější simulátor |