Signal Ops ukazuje koncept kooperativní stealth akce
zdroj: tisková zpráva

Signal Ops ukazuje koncept kooperativní stealth akce

1. 10. 2011 12:59 | Preview | autor: Petr Poláček |

Velmi zajímavé a po pravdě i poněkud kontroverzní pojetí konceptu týmové taktické akce představili vývojáři z nezávislého týmu Space Bullet Dynamics Corporation. Signal Ops, jak zní název hry, grafickou stylizací připomíná detailů zbavený Team Fortress 2, aniž by to ale působilo trapně. Důvod pro to, že tvůrci volili stylizaci namísto přeefektované moderny, se přímo nabízí: chtějí jedné obrazovce nabídnout pohled na akci (v reálném čase) z perspektivy všech čtyř agentů, což by asi bez ztrát na výkonu při použití moderního anginu jen tak nezvládli. A právě ve volbě zobrazení tkví ona potenciální kontroverze.

Nápad je to dobrý a herně se s ním dá skvěle pracovat, ale nepřipadají vám ty výřezy příliš malé na to, aby se dalo nějak slušně hrát? Celé by to vyřešila možnost nechat si pohled z očí aktuálního agenta roztáhnout přes celou obrazovku a další tři pohledy pak strčit někam do rohu. Z videa ze hry se však nezdá, že by to tvůrci měli v plánu. Když si však video pustíte a klidně i vícekrát, určitě objevíte nápaditou hratelnost, kterou celý koncept (opět hlavně potenciálně) ukrývá. Plánování společných akcí a spolupráce na jejich realizaci, možnost přímého ovládání kteréhokoli z agentů a stealth prvky – všechno zní dobře. V plánu je singleplayerová i kooperativní kampaň, přičemž druhá varianta hraní má jasně navrch. Je něco jiného plánovat a spolupracovat s AI a s živými hráči. Signal Ops by se měla objevit příští rok. Na to si moc rád počkám.

zdroj: Archiv

Nejnovější články