Hrdina Dishonored nebude mít minulost, ale několik budoucností
zdroj: tisková zpráva

Hrdina Dishonored nebude mít minulost, ale několik budoucností

26. 6. 2012 15:22 | Preview | autor: Aleš Smutný |

Na akční RPG Dishonored se těšíme, to už celkem jasně naznačil Petr ve svých dojmech z E3....

Na akční RPG Dishonored se těšíme, to už celkem jasně naznačil Petr ve svých dojmech z E3. Nyní se Harvey Smith a Raf Colantonio, hlavní šéfové projektu, rozpovídali o Corvovi, čili hlavním hrdinovi hry a jeho schopnostech, potažmo jejich vlivu na svět. Corvo Atano, jak zní plné jméno, je osobním strážcem císařovny, která mu skonala v náručí a on je nespravedlivě odsouzen za její vraždu. Jenže tajemný cizinec (Outsider) mu nabídne moc, s níž může vše, když už ne napravit, tak alespoň popravit.


A to je vše, co se o Corvově minulosti dozvíme. Pro autory je mnohem důležitější poznávání cizího světa a toho, jaký Corvo je nyní, než jakým byl před celou léčkou. Právě to, jak Corvo se svými schopnostmi naloží, pak povede k několika koncům hry. Původně byl princip ten, že každé použití magie přidá trochu do celkového počitadla chaosu (který asi může za mor, který vyhnal lidi z ulic), což má neblahý vliv na celý svět. Jenže pak si tvůrci uvědomili, že dát hráči spoustu zábavných schopností, a pak je za jejich použití penalizovat, je herní protimluv.Takže se nakonec rozhodli, že bude chaos narůstat jen v případě, když někoho Corvo zabije. A ani to vlastně nemusí nutně být záporná věc, třeba se vám svět nebude líbit, třeba budete chtít hrát tvrdého, krutého, zahořklého Corva, který chce vše ponořit v temnotu... prostě to bude jen na vás, zda budete chtít být zabijáci, tiší chlapíci, kteří likvidují jen své cíle, nebo něco mezi. Stejně tak onen cizinec rozhodně nemá být vnímán jako nějaký ekvivalent ďábla. Prostě vám dal schopnosti a je na vás, jak s nimi naložíte, jakou budoucnost světu nachystáte. Není dobrý, není zlý, je to vnější element, pozorovatel.

Zajímavá informace se objevila i ohledně toho, jak hru hrát. Většinou, když se někdo ohání svobodou, stejně se z toho vyklube pár možných cestiček. Jenže tady se prý pracovalo jinak. Bylo to vidět na demonstraci na E3. Většina lidí prý zvládla danou pasáž za 30-40 minut. Objevili vedlejší úkol, našli různé cesty ke svému cíli, konec.

Jenže se třeba našel chlapík, který vše zvládl za pět minut. Vylezl na střechy, ty přeskákal, kašlal na objevování a procházení světa, minul vedlejší úkol a za těch pět minut našel svůj cíl (ty by se měly pohybovat po určených lokacích) a zlikvidoval jej. Pak byl hrozně překvapený (a vývojáři prý také), že toho ze hry moc neviděl a byl konec. Holt, jakou si hru uděláte...

Nejnovější články