| Autor: Moolker Publikováno: 16.března 2006  | 
    
  
    
      
      
      
        
        
            
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      TIP: kliknutím na velkou verzi screenshotu se dostanete na následující obrázek Po ztrátě kontaktu se svým chlebodárcem holohlavému zabijákovi dojde,             že se vše zvrtává v lov na jeho maličkost, takže mu nezbývá nic jiného,             než zbaběle prchnout z Evropy za velkou louži. Cílem je město hříchů,             Las Vegas, v němž strávíte většinu času a začnete spřádat plány krvavé             vendetty. Na skok pak ještě zavítáte do Francie, pohoří Rocky Mountains,             na předměstí San Diega nebo k břehům řeky Mississippi. Vývojáři tvrdí,             že každá mise by měla posunout děj o něco dál, čímž se chtějí vyvarovat             „hluchým místům“, která slouží spíše jen jako vata natahující hrací             dobu.  
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
       Ne vždy odchází neviděn Ruku v ruce s výše zmíněným půjde vaše známost u veškerých civilistů a nepřátel, kterou má na starost tzv. Notoriety system. Jakmile NPC spatří vaší zamračenou tvář (tu ve hře samozřejmě neovlivníte), nápadně připomínající zabijáka ze včerejšího večera, začne zběsile utíkat a křičet. Ochrance dojde, že něco není v pořádku, tudíž po vás začnou pátrat a můžete se připravit na komplikovanější průchod misí - takže na tichou infiltraci po spuštění alarmu můžete s klidem zapomenout. V lokacích se budete setkávat s desítkami toulajících se postav, se kterými budete moci v případě anonymity a bezúhonnosti normálně komunikovat. . 
 Hitman: Blood Money se má stát o něco tvrdším oříškem než minule,             a proto potěší jak přítomnost úvodního tutoriálu, tak briefingu před             každou misí, jenž srozumitelně sdělí základní informace o následující             misi. Dozvíte se, co se bude na inkriminovaném místě v době vaší operace             dít, co bude vhodné si obléci, kdy a kde se zamykají ty a ty vchody             atd. Zkrátka se vše posune o něco více směrem k plánované vraždě,             tak jako ve skutečnosti. Mimoto bude možné v průběhu mise komunikovat             s vaším klientem i agenturou, od nichž někdy obdržíte nedocenitelné             odpovědi na otázky typu „Je cíl sám?“, „Je zraněn?“, „Jsou v oblasti             nějaké detektory kovu a CCTV kamery?“ a mnoho dalších.  
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      Odsuňme však pesimismus na vedlejší kolej - v případě nízkého skóre v kolonce „známost“, za asistence vhodného převleku a použití dobré taktiky budete moci sledovat všední život ve vašem okolí a zvesela se procházet. Například v takovém kasínu narazíte na flákající se ochranku, zapálené gamblery či tancující striptérky.  Já nic, já muzikant!  
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      Další             novinkou, mající velký vliv na hratelnost, bude možnost spáchat vraždu             tak, aby vše vypadalo jako nešťastná shoda náhod nebo sebevražda.             To ale bude vyžadovat u hráče vysokou míru obezřetnosti, trpělivosti             a pečlivosti při hledání vhodných podmínek pro uskutečnění takové             zákeřné akce, protože úrovně budou několikrát rozlehlejší než tomu             bylo v minulých dílech. Je vskutku mrzuté, když dotyčná oběť omylem             přepadne přes balkón či si díky své neopatrnosti rozdrtí krk činkou.             V jedné misi se vám na mušku dostane zpěvák, který má prsty v obchodě             s dětskou prostitucí ve východní Evropě. Slovní spojení „na mušku“             však berte jen jako alternativní cestu. Rozhodně nejelegantnějším             způsobem eliminace bude obdařit ho při zkoušce v divadle L'Opera D'Orleans             svatozáří v podobě několik set kilogramů těžkého lustru, jehož ztrouchnivělé             lano přímo vybízí k přeříznutí. Poblíž základů této budovy se totiž             objevili nějací velmi zvláštní živočichové… Samozřejmě není nutné se se vším takto patlat - vždy má existovat několik odlišných způsobů, jak úkol více či méně úspěšně dokončit, ovšem jen ten jeden je opravdu hodný tichého zabijáka. Počet misí se zastaví na poněkud nízkém čísle (13), ovšem vezmeme-li v potaz řadu odlišných způsobů pro dokončení úkolu a několik úrovní obtížnosti, herní doba se díky znovuhratelnosti rapidně navýší. Různé postupy dokonce mají mírně pozměnit samotný závěr hry. První dohrání by vám mělo zabrat asi dvacet hodin.  
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      Rozhodnete-li se pro cestu dlážděnou mrtvolami, přivítáte možnost schovávání těl do různých odpadkových kontejnerů, temných uliček, podkroví, ledniček, koupacích van apod. Jenže když z někoho uděláte cedník, pár litrů krve unikne. Z toho důvodu se z nemilosrdného vraha musí na chvíli stát poctivá uklízečka a hezky zamést stopy. Nebo když budete stát v místnosti s několika lidmi a dovnitř najednou naběhne útočné komando, můžete čapnout nejbližšího civilistu pod krkem a použít jeho maličkost jako živý štít.  Nové schopnosti             v boji  
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      Jinou novinkou bude schování zbraně pod sako nebo jen za záda (dovedete si přeci představit, jaký povyk by způsobilo vaše náčiní na veřejnosti), z čehož jednoznačně vyplývá její rychlejší vytasení, než kdybyste museli někde lovit. V zájmu jednoduššího ovládání naučili autoři Agenta 47 automaticky schovávat zbraň ihned poté, co se dostane do zorného pole případných svědků. Pochopitelně nemám na mysli velké kvéry jako sniperka nebo kulomet, které by i pod sakem logicky vyvolaly podezření. Dále plešounovi přibyly do repertoáru schopnosti jako lezení po střechách či okapech, skákání z balkónu na balkón a jiné akrobatické kousky. Jak ale vývojáři zdůrazňují, nechtějí vytvořit technologického ninju typu Sam Fisher, nýbrž uvěřitelného zabijáka.  Pracovní nádobíčko a jeho vylepšování Ať již jako tichá myška nebo celebrita, na nějaké ty dollary si stejně přijdete... a pochopitelně je utratíte. Ono se to sice nezdá, ale ani samotná útrata nebude záležitostí bleskovou. Možností, jak chcechtáky rozfofrovat, bude více než kdy jindy. Vedle obligátního rozšiřování zbraňového arzenálu zní velmi zajímavě upgradování kvérů, uplácení korunních svědků či mužů zákona nebo rovnou zakoupení nové identity za účelem snížení hladiny hledanosti nebo získání informací pro snadnější postup úrovní.  
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      Máme             se těšit na zhruba 50 druhů unikátních střelných i zbraní, kdy ty             prvně jmenované budou přenosné z jedné mise do další. Chybět nebude             ani známá škrtící struna či jedem napuštěná injekce. Samozřejmostí             jsou pak různé druhy samopalů (SMG, M16), pistolí (Dual Silverballers),             brokovnic, výbušnin a nějaké ty lehce bizarní zbraně jako vzduchové             kladivo. Vlastní kapitolou se pak stane odstřelovací puška Walther             W2000. Pět kousků z vaší výbavy (Walther W2000, Dual Silverballers,             Spas-12, MP5 a M4A1) má disponovat možností vylepšení deseti až dvaceti             způsoby. Půjde např. o zrychlení přebíjení, zvýšení kapacity zásobníků             či snížení zpětného rázu a rozptylu. Nejen u sniperky nebude problém             navýšit maximální zoom a dostřel, utlumit vydávaný hluk při výstřelu,             upravit přesnost či rovnou přidat termovizi a laserový zaměřovač.Nebo je libo zařízení zaručující imunitu vůči detektorům kovu? Není problém. Zkrátka k zakoupení toho bude opravdu hodně a Horst Fuchs může jen blednout závistí. Nesmíte ale počítat s tím, že veškeré nádobíčko bude možné koupit ihned poté, co na něj nastřádáte. Zboží se totiž bude postupně doplňovat a odemykat, přičemž jedním z faktorů, který má na svědomí množství odemčeného materiálu, je vaše úspěšnost při plnění misí.  
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
       Přehlednost             nadevše  Více plešatých             polygonů   
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      další obrázky z této hry najdete v sekci screenshotů Autoři si taktéž dali záležet na animaci postav, jejíž preciznost budete moci pozorovat zejména při soubojích na tělo, kdy bude Hitman předvádět některá z jeho komb. Vývojáři se na výstavě Games Convention nechali slyšet, že jejich technologie bude schopna zobrazit ve hře 3000 až 4000 unikátních postav najednou, což využijí například na vánoční besídce nebo na diskotéce (viz poslední screenshoty v galerii). Po totálním vyždímání všeho, co nový Hitman nabídne po stránce singleplayerové, si sice proti živým hráčům nezahrajete, avšak budete se moci pustit do nyní vyvíjené dvoudílné Java hry pro mobilní telefony z produkce studia Morpheme nebo si o pár měsíců později, resp. někdy v roce 2007, zajít do kina na film s Vin Dieslem v hlavní roli.  Msta se blíží  
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      Jestli se             oběťmi Agenta 47 stanou i Sam Fisher a Solid Snake si netroufám tipovat,             avšak máme tu hromadu nových, velmi zajímavě vypadajících vychytávek             a v neposlední řadě předpoklad pro famózní hudební doprovod, takže             proč ne? S klidným svědomím si tudíž troufám tvrdit, že majitelé PC,             Xboxu a PS2 se mohou těšit minimálně na stejně výbornou a černým humorem             prošpikovanou zábavu jako před lety. Zdroje: GameSpot, IGN, GameSpy, CVG, HitmanForum, Worthplaying, Gaming Age, GameDaily, Homepage, Shacknews a další Stáhněte si: Trailery, Videa... Související články: Novinky, Recenze předchozích dílů Hitmana  | ||
| Moolker | |
| autorovi je 15 let, bydlí na Mělníku a studuje všeobecné gymnázium; přispívá i do HotGames, Playmobilu a SCORE; nejdéle vydrží u kvalitní strategie, akce a fantasy her; život by si nedokázal představit bez závodního lyžování a horského kola |