zdroj:
tisková zpráva
Zejména proto, že předchozí hra této série měla tři naprosto odlišné konce. Každého fanouška už jistě napadla otázka, který z těchto konců je ten pravý, a na který tedy nová hra naváže. My už známe odpověď - jsou to všechny. Invisible War počítá se všemi třemi možnými scénáři. Vznikne tak koktejl, který uvrhne herní svět do deprese a chaosu. Ujmete se role postavy jménem Alex D, což je klon úplně prvního hrdiny, JC Dentona. Pohlaví svého protagonisty si budete moci určit sami. V Deus Ex 2 se ale objeví i sám JC, stejně jako jeho bratr Paul a Tracer Tong. Tito všichni budou důležitou součástí jakýchsi politických, náboženských a technologických intrik.
Invisible War bude hráčům poskytovat daleko více volnosti než hra původní. Bude zde řada různých frakcí, jako např. WTO nebo radikální náboženské hnutí "The Order". Kdykoliv během hraní se budete moci rozhodnout, za kterou z nich budete proti ostatním zrovna bojovat. Tyto vaše volby pochopitelně ale ovlivní vaše vztahy s dalšími postavami ve hře. Navíc, vývojáři mají snahu hráče povzbudit k hledání kreativnější cesty skrz hru. Proto se prý také vyhýbají předepsaným sekvencím, hra tak má být dynamičtější.
zdroj:
tisková zpráva
Co do hratelnosti má být Invisible War velmi podobná svému předchůdci. Téměř se všemi objekty budete moci nějak manipulovat. Díky fyzickému enginu Havoc se budou předměty pohybovat a při odhození chovat velmi realisticky. Hra rovněž disponuje velmi slušným arzenálem zbraní (pistole, automatické zbraně, raketomety, nanotechnologický meč atd.), ale to jste jistě očekávali. Ale pokud se okolo svých nepřátel raději pohybujete potají, nikdo vám bránit nebude, i to je totiž možnost. Vývojáři toto původně také pojali jako jeden ze svých hlavních cílů, vyrobit hru tak, aby ji šlo projít, aniž byste se museli za každé situace sáhnout po zbrani.
Protože v prvním díle sehrály důležitou roli různé nanotechnologické upgrady, v Invisible War nesmějí chybět. Systém "biomodů" byl navíc vylepšen a rozšířen, takže budete moci své "staré" schopnosti nahradit novými. Stinnou stránkou věci je, že každý "biomod" má jen tři úrovně. To znamená, že s přepsáním nějaké schopnosti jinou, automaticky ztrácíte všechny upgrady, které k ní náležely. Interface, přes který budete zbraně, biomody a inventář ovládat, je nový a byl vtištěn do Alexova oka. Prý se s ním manipuluje velmi snadno a rychle a navíc si jej budete moci libovolně vybarvit nebo i nastavit jeho opacitu. Ti, co hru už viděli, si nemohou vynachválit ani grafickou stránku. Asi stačí zmínit jen to, že v této oblasti byly použity stejné technologie, které vyrážejí dech fanouškům akce Doom 3. Jak již bylo uvedeno výše, Deus Ex 2 je již vesměs hotova, je celá hratelná a už dochází pouze k dolaďování a vyhlazování.
8. 9. 2003 14:14 | Preview | autor: Redakce Games.cz |
Studio Ion Storm je se svým projektem Deus Ex: Invisible War už téměř hotovo, a tak je čas, abychom se dozvěděli něco více také o daném příběhu.
zdroj: GameSpot