Detaily o první misi, třídách a vehiklech Frontlines
zdroj: tisková zpráva

Detaily o první misi, třídách a vehiklech Frontlines

19. 2. 2007 16:16 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Bližší info o vojenské akci, která nedává spát autorům Battlefieldu a Quake Wars. Poslechněte si proč...

Aby mohli vývojáři z Kaos Studios do své chystané akce Frontlines: Fuel of War (PC, X360, PS3) obsáhnout veškerou moderní válečnou techniku, potřebovali do herního konfliktu zapojit celý svět. Proto se v ději hry čtyřiadvacet let v budoucnosti utká tzv. Západní aliance o energetické zdroje s organizací Červená hvězda, zastupující Rusko, Čínu, Kazachstán a další východní mocnosti. Autoři ale odmítají, že by byli prozápadní, a protože příběh má skončit v Rusku, existuje možnost, že v případném datadisku by hráč stál právě na ruské straně.

Na začátku hry se hrdina, přeživší havárii vrtulníku, ocitne za nepřátelskou bitevní linií a dostane za úkol dobýt sklady paliva. Dostat se přes protivníkův tábor ale nepůjde, aniž by se buďto odstavilo zařízení SAM (odpalující řízené střely typu země-vzduch) nebo zneškodnila zbrojnice. Každý úkol půjde splnit dvěma způsoby: kdo se nebude cítit na ostrou přestřelku za účasti granátů a raketometů, může zvolit opatrnější postup a takticky hrát v terénu s nepřátelskými vojáky na schovávanou. Po splnění prvního úkolu se další postup znovu rozvětví: dobýt autopark a zbytek mise mít k dispozici Humvee, nebo se proplížit přímo k ropovodům a skladům paliva? V obou případech lze čekat tvrdý odpor protivníkových jednotek, které spolu budou v neustálém rádiovém kontaktu. To jim umožní se podle potřeby přesouvat, číhat za rohy, napadat hráče z boku a bránit strategické body.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

V multiplayeru si hráč nejprve vybere jeden ze čtyřiadvaceti typů postav, vzniklých kombinací dvou prvků: vojenské třídy (Assault, Heavy Assault, Sniper, Anti-Tank, SpecOps, Close Combat) a užší specializace, sestávající se ze čtyř dalších možností. O těch jsme psali už dříve, byť jsme tehdy ještě nevěděli, že miniaturní bezpilotní letadélka od Drone Techů dovedou zásobovat vojáky v bitvě dalšími náboji do raketometů nebo že postavy třídy Airstrike bude moct nechat území zasypat kazetovými bombami. Ground Tech v sobě spojí medika a inženýra, schopného zároveň stavět kulometná hnízda. A konečně Countermeasures dá hráči k dispozici celý arzenál EMP zařízení, od granátů až po bomby schopné vyhodit elektrický proud v celé části mapy. Pro úplnost dodám, že herní systém bude hráče odměňovat podle každé bitvy zvlášť, narozdíl od Battlefieldu 2, který zvýhodňuje ty, kteří se boje zúčastnili dříve. Ve Frontlines se hodnosti nebudou přenášet do další mise, ale všichni hráči budou mít vždy stejné startovní podmínky.

Mezi vozidly samozřejmě nebudou chybět Humvee, tanky ani vrtulníky, zkrátka nic, co je součástí výzbroje dnešních armád. Kdyby to hráčům bylo málo, autoři jsou toho názoru, že nikdy není pozdě do hry cokoliv přidat: některé doplňky mají být dokonce volně stažitelné z internetu. A vizuální stránka hry? Narozdíl od Gears of War, kde je velká část efektů předanimovaná, bude veškerá grafika a herní fyzika Frontlines výsledkem skutečných výpočtů Unreal 3 enginu, což se jistě podepíše na hardwarové náročnosti. Kdo si ale dobře prohlédl screenshoty, asi mu je jasné, že na obyčejném stroji Frontlines se vší parádou rozjede jen stěží. Prozatím je známo jen to, že hra bude podporovat hardwarově akcelerovanou fyziku čipů PhysX. A úplně na závěr dobrá zpráva: kromě pozdějších datadisků lze po vydání očekávat také co-op patch.
zdroj: 1UP, GameInformer

levis

Nejnovější články