Detaily o Guild Wars: Eye of the North a Guild Wars 2
zdroj: tisková zpráva

Detaily o Guild Wars: Eye of the North a Guild Wars 2

2. 4. 2007 20:20 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Bližší informace o vlastnostech čtvrtého rozšíření onlinovky od NCsoftu, společně s jeho dalšími plány pro druhý díl.

Před časem odhalený datadisk Eye of the North pro onlinovku Guild Wars se dočkal prvních screenshotů a detailního přiblížení v PC Gameru. Z nových informací vyplývá, že hra se bude odehrávat v dungeonech a jeskyních země Tyria, přičemž příběh bude rozdělen do tří dějství. V první části, skládající se z osmnácti misí, bude za úkol pomoci trpaslíkům v boji proti hlavnímu monstru, nazývanému The Great Destroyer. V závěru dějství dojde na seznámení s Asury a Norny, kteří spolu s hráčovou návštěvou domovské země Charrů obstarají náplň prostřední části hry. V samotném finále dojde znovu na bitvu proti stejné potvoře, které však Asuřané říkají trochu jinak: The Fiery Destroyer (nepůjde tedy asi o dva bossy, jak uvádějí některé zdroje).

NCSoft v datadisku odmítl zvýšit maximální dosažitelnou úroveň, protože se chtějí více soustředit na představení nových ras, které budou hrát důležitou roli i v plnohodnotném pokračování. Eye of the North hráče na GW2 připraví třeba pomocí Hall of Monuments, kam se budou zapisovat získané tituly. Ty půjde později využít při tvorbě postav právě v Guild Wars 2 a díky tomu získat exkluzivní předměty a bonusy. Hall of Monuments dále mj. zajistí, že hráčům jedničky v pokračování nikdo neukradne přezdívky. S příchodem druhého dílu prý zároveň nepřestane podpora GW1 a podle Jeffa Straina, spoluzakladatele vývojářů z ArenaNet, nejsou vyloučeny ani další budoucí přídavky. Eye of the North vyjde opět pod taktovkou CD Projektu na podzim tohoto roku.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Guild Wars 2 (2. polovina 2008), o nichž jsme psali koncem března, budou běžet na jediném serveru, takže všichni hráči se budou pohybovat ve stejném světě, byť rozděleném na menší území. Nově přibude systém týmových úkolů, kdy například při dračím náletu na celou oblast se budou všichni hráči v okolí moct spojit a v případě vítězství si následně spravedlivě rozdělit kořist i zkušenosti. Hře přidá na zajímavosti i systém sidekicků jako v City of Heroes, díky kterému se budou méně zdatní bojovníci moci snadněji zapojit do hry tím, že si od spřátelených postav na vysoké úrovni vypůjčí některé Powers. Omezení nejvyšší dosažitelné úrovně ve dvojce už jinak zřejmě zmizí, nebo se alespoň posune ze současné dvacítky u GW1 alespoň k číslu 100.

Kromě již zmiňovaného nového ovládání přibudou některé pohyby (plavání, skákání i padání) a každý si s sebou bude moci vodit jedno NPC, které nebude zabírat slot v partě (kdo tuto výhodu odmítne, bude prý odměněn jiným způsobem). Hráči se nově budou také moci vydat do tzv. Mists na okrajích jednotlivých světů, kde nepůjde tvořit skupinky a tudíž se v těchto místech budou odehrávat sólo souboje PvP. Na závěr doplním, že autoři počítají s podporou DirectX 10, byť ho hra nebude vyžadovat, a že podobně jako první díl nebude ani Guild Wars 2 po hráčích chtít pravidelné měsíční poplatky.
zdroj: About, PCGamer, GuildWarsGuru

levis

Nejnovější články