Bojiště budoucnosti v Enemy Territory: Quake Wars
zdroj: tisková zpráva

Bojiště budoucnosti v Enemy Territory: Quake Wars

4. 4. 2007 10:10 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Kolik hráčů současně se do akce zapojí, jaké úkoly v misích je čekají a jak to bude se střílnami či hraním napříč platformami?

Splash Damage po nějaké době opět uspořádali předváděcí den pro zahraniční kolegy, který se netýkal samozřejmě ničeho jiného, než chystané multiplayerové hitovky Enemy Territory: Quake Wars. Bohužel, zase tak moc nového již odhaleno nebylo (za to nových pěkných screenshotů je celkem dost) a pokud nechcete luxovat každý drobek, doporučím vaší pozornosti spíše naše rozsáhlé únorové preview. V něm se ale nepíše třeba to, že střílny budete moci umisťovat jen na svém území (což je ovšem logické), že na většině mapách budete moci neomezeně dlouho sprintovat (abyste na velkých pláních dokázali držet krok s vehikly) a ani to, že jakmile raketometem zazoomujete na cíl, automaticky ho zaměříte. Když už jsem u těch kvérů, zmíním, že právě ony budou určovat specializaci jejich nositele. Žádný pevně daný protitankový či protipěchotní pěšák nebude, záleží jen a pouze na zbrani, jíž vládne.

Každá mapa bude rozdělena na několik ze začátku uzavřených sektorů, kdy pro finální vítězství bude třeba „odemknout“ všechny části, jelikož se na nich vyskytují cíle dalších misí. Třeba demoliční četa bude odemykat hradbu apod. Kromě hlavních misí se těšte samozřejmě na hromady vedlejších, jejichž výpis si budete moci kdykoliv klávesou M vyvolat a vybrat tu pro vás nejlákavější. F bude pro změnu tzv. „easy button“, které při zakončování úkolu nahradí složité a normálně jinak vyžadované „vybrat jedno zařízení, umístit jej, potom přihodit jiné, všechno aktivovat...“

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Kromě notoricky známé mise na rozlehlé mapě Valley (v roli GDF je třeba opravit most, přepravit přes něj konvoj a následně se skrz stroggovské území tlačit na nepřátelskou základnu) si kolegové zahráli ještě na mapách Sewer a Area 22. Ta první se samozřejmě odehrávala u vody a byla zasazena do prostředí s japonskou architekturou, v němž jste se museli probít do stok a následně v kontrolním středisku hacknout řídící systém, čímž jste kanalizaci zaplavili. Nakonec již zbývala jen likvidace stroggů. Na Area 22 se hrálo za emzáky, v jejichž kůži bylo třeba dobýt pozemskou pevnost, jelikož lidé v ní drželi ukradenou slipgate. Lákavě zní fakt, že každá mise by měla být natolik variabilní, že si v ní užijete jak ježdění, tak klasické FPS střílení i třeba přivolávání letecké podpory.

Trochu překvapivé však bylo dementování faktu, že Quake Wars bude rozvážnější taktickou střílečkou, za níž se do nynějška tak nějak považovalo. IGN označilo akci za frenetickou, GameSpot pro změnu napsal, že i přes variabilní úkoly (viz. zmiňované preview) na rozsáhlých mapách se prý v prvé řadě jedná o rychlou pifačku. Neberte to však jako hanění titulu, všichni se totiž shodli na tom, že projekt by to mohl být kvalitní převelice. Na vlastní kůži a spolu s dalšími až 23 lidmi, popř. boty v případě PC verze, se o tom ale přesvědčíte „až to bude“. No a až to teda bude, můžete se, bez rozdílů platformy (hráči na PC a konzolích však nebudou moci hrát proti sobě), těšit na přídavný obsah z internetu stažitelný, leč placený.
zdroj: GameSpot, IGN, Game Informer, 1UP, Shacknews

moolker

Nejnovější články