Blíží se směs žánrů - Hinterland
zdroj: tisková zpráva

Blíží se směs žánrů - Hinterland

29. 9. 2008 16:16 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Vypadalo to na budovatelskou strategii s povyražením v dungeonu, ale nakonec to bude přesně obráceně. + VIDEA

Zvětšit zdroj: tisková zpráva Na dveře klepe vydání Hinterland, mixu fantasy strategie a RPG od autorů Caesara či SimCity Societies. Až do nedávna vývojáři z Tilted Mill Entertainment jeho podobu schovávali za nicneříkající artworky nebo se konkrétnějším informacím trochu vyhýbali, proto není od věci si hru u příležitosti nového balíku screenshotů připomenout ústy našeho spolupracovníka Agarwela Idirize, který se hře podrobněji věnuje na svém blogu:
    Z úvodních informací to vypadalo převážně na budovatelskou strategii s vedlejšími možnostmi vyrazit na quest do dungeonu a obohatit město. Podle posledních informací vyplynulo, že to bude přesně obráceně. Nebudete na mapy anonymně shlížet pohledem nějaké nehmotné vyšší moci, scrollovat a klikat kdo kam má jít. Dostanete do rukou jeden charakter a pouze přes něj bude probíhat komunikace se světem. Ať už stavba budov, jejich využívání, výroba předmětů, zadávání příkazů ostatním anebo shánění skupinky dobodruhů do dungeonu. Půjde tedy převážně o RPG dungeon.
Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
    Samotné stavění a budování vesničky, má být i tak důležitou, ale vedlejší činností plnící podpůrnou činost. Právě fungující vesnička bude soužit k tréningu nových dobrodruhů, výrobě zbraní či výbavy a v neposlední řadě jakožto základna sloužící k odpočinku. Čím lepší vesničku postavíte, tím silnější družinu složíte a tím obtížnější dungeon vypleníte. Což vyústí v bohatou kořist z dungeonu, která pomůže vylepšit vesničku. V závislsti na její vybavenosti bude záviset, kdo se k vám přistěhuje. Podobně jako ve starém Dungeon Keeperovi, bude třeba mít patřičné budovy, aby se objevila postava s příslušným povoláním.

    Spolu s ujasnění žánru hry přichází i informace, že samotné plenění dungeonů má mít definitivní příběhový konec, kterého lze dosáhnout za nějakých pět až sedm hodin. Tato herní doba se jeví podezřele hrátká. Takže se naskýtá otázka o znovuhratelnosti. Tvůrci se vyjádřili, že chtěji udělat kratší, ale intenzivní zážitek, který má být při každém hraní jiný. Což je prý zajištěno náhodným generátorem map, který záměrně zapomíná přidat některé věci. Ať už typy surovin, protivníky, naleznutelné artefakty, apod... [více zde]
Jak sami shledáte, vzhledem k vábivým slibům dvojice čerstvě uvolněných oficiálních záběrů z hraní působí snad trochu ploše. Ostatně, namísto propracovaných mechanismů ukazuje jen řadovou diablovskou rubačku, v jednom případě proti goblinům, podruhé s přerostlými trolly. Oficiální trailer však působí o něco lépe...

zdroj: Archiv


Hinterland záběry z hraní #1

zdroj: Archiv


Hinterland záběry z hraní #2

zdroj: Archiv


Hinterland oficiální trailer

Hinterland vyjde nejspíš ještě týden pro PC v digitální distribuci přes Steam a v přepočtu má stát jen okolo 350,- Kč - více v našem zpravodajství:

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
První screenshoty z Hinterland  [19.7.2008 03:03 - levis]
Oznámení Hinterland od autorů Caesara  [12.7.2008 14:14 - levis]
zdroj: PR a uvedené zdroje

Nejnovější články