Cílem je udělat vtipnou tenisovou arkádu s přestřelenými postavami a speciálními schopnostmi, která bude zábavná jak v lokálním multiplayeru, tak při online hraní. Prototyp Deuce je zatím ve fázi víceméně hotové tenisové hry, ale ani tento základ celého konceptu není odladěný. Například speciální pohyby jsou v současné době jen placeholdery, které se postupem času nahradí. Na druhou stranu multiplayer už funguje.
Momentálně jsou vývojáři zaseknutí na systému animací, který chtějí vyladit k dokonalosti, ale je podle nich obtížné udělat animace tak, aby všechna podání, smeče a další interakce s míčkem působily svižně, akčně a zábavně. Tvůrcům by měl k tomu dopomoct vlastní fyzikální engine, kterému dali přednost před základním fyzikálním enginem který je obsažený v Unity.
Stejně tak se zatím řeší i systém, který bude hráčům pomáhat v co nejrychlejším přesunu k letícími míčku. Ve hře už implementovaný je, jen se musí najít balanc mezi klasickým během a quick time eventem. Finální hra by pak měla nabídnout širokou plejádu hratelných postav, které by měly být unikátní a neměly by ani trochu připomínat uniformní tenisty které znáte z Wimbledonu a podobných zápasů. Ostatně artworky už napoví, že tady opravdu nepůjde o realističnost ani trochu.
Co postava, to navíc unikátní pohyby a i samotné kurty by se prý mohly promítnout do hratelnosti. Nezapomeňme ale, že je všechno zatím ve fázi raného prototypu, nic není hotové ani dodělané a dokonce není finální ani jméno - Deuce se to prý asi nakonec jmenovat nebude, jak napsali vývojáři na webu. Ať už z toho vyleze cokoliv, základ prototypu špatně nevypadá. Jakou hru oznámí Facepunch příští týden?