Příští Hitman se vrátí ke kořenům – otevřenému světu a nelinearitě
zdroj: tisková zpráva

Příští Hitman se vrátí ke kořenům – otevřenému světu a nelinearitě

16. 1. 2014 16:03 | Novinky | autor: Ladislav Loukota |

Ačkoli poslední Hitman s podtitulem Absolution sklidil pozitivní hodnocení, nejvíce mu byly vytýkány menší levely. V příštím díle série o nájemném vrahovi s úchylkou na převleky se to má ale změnit – vrátí se prý jádro hratelnosti celé série, totiž rozměrné a sandboxově pojaté levely.

V otevřeném dopise fanouškům se tak vyjádřili dánští vývojáři z IO Interactive a přihodili i chlup ze zápletky. "V příští hře si zahrajete za Agenta 47 na vrcholu jeho kariéry – jako predátora pronásledujícího napříč světem svou kořist a s podporou své handlerky Diany Burnwood i celé ICA." Podstatněji však pro hráče zřejmě bude znít zmínka ohledně hratelnosti.

"Hra se zaměří na jádro zážitku z Hitmana, totiž možnost zlikvidovat velkou skupinu cílů napříč exotickými lokacemi na světě s použitím široké škály prostředků. (...) Přesedlali jsme na otevřený, nelineární design levelů, který zaručí, že se hra bude rozkládat na velkých, sandboxově pojatých levelech bez checkpointů", dí otevřený dopis a vlastně první konkrétnější představení hry.

Z dalších informací vyplynulo, že příští Hitman zacílí jak na next-gen konzole, tedy PlayStation 4 a Xbox One, tak i PC. Hra má využívat Glacier 2 engine, který se objevil i v Hitman: Absolution. Cílem prý je vytvořit dýchající a uvěřitelná prostředí, která hráči nabídnou možnost hrát si s AI. Vrátit se má i Contract Mode umožňující zdolávat nejrůznější výzvy.

Celý otevřený dopis můžete rozkliknout tady. Z nejdůležitějších informací je to prozatím vše – oficiálního jména, dalších detailů nebo třebas trailerů se máme dočkat někdy v průběhu zbytku roku.

Nejnovější články