Každý ze světů Oort Online bude představovat jeden server, na němž budou stovky hráčů tvořit, ať už společně a nebo osamoceně, vlastní architektonická díla. Pomocí těžby oort krystalů ale budete moci budovat portály do jiných světů, tedy serverů, kam půjde cestovat a vytvářet tak propojené dimenze.
Ve hře půjde samozřejmě i bojovat a to jak s místní faunou, tak i jinými hráči, ať už v rámci světa a nebo celého vesmíru. Své výtvory ale budete moci chránit speciálními majáky, takže vás nutně nemusí hned vyplenit horda zlomyslných nájezdníků z jiného světa. Co se týče kooperace, hráči se budou moci sdružovat do guild a vytvářet vlastní města, obchodovat se zdroji apod. Zde už přichází na řadu MMO složka, která by měla Oort Online odlišit od konkurentů.
Kupříkladu takové město může mít pod kontrolou důležitý nerostný zdroj, který následně může ostatním hráčům a městům prodávat a rázem tu vzniká hráčsky poháněná ekonomika. A tady podle mě leží největší potenciál Oort Online. Ne v samotné tvorbě budov apod, takových her už tu máme spousty. Ale mohly by vzniknout funkční světy, které nemají ekonomiku hnanou fixními cenami v rámci PvE konfliktů a obchodníků, ale které těží z toho, že někdo má přístup k něčemu, co chce někdo jiný. Následuje vyjednávání, obchod, konflikt, prostě normální kontakt.
Do tvorby Oort Online se dozajista promítají schopnosti tvůrců z nového studia Wonderstruck Games. Ti mají za sebou kariéru ve společnostech jako Lionhead, Electronic Arts a nebo Hello Games. Nicméně nyní jedou sami na sebe a proto potřebují finanční podporu, o níž si říkají v rámci crowdfundingu. Více se dozvíte na oficiálních stránkách, kde můžete v rámci podpory hry můžete koupit přístup do alfy, bety apod. Nejdříve přístupná bude alfa začátkem příštího roku a plná hra snad vyjde koncem roku 2015.
zdroj: Archiv