V první řadě Wreckfest podporuje online zápolení až pro 18 hráčů. Tvůrci sice cílí na podporu multiplayeru pro 24 závodníků, ale během cesty k této metě musí porazit a překonat intriky síťového kódu. Budiž jim, tedy vlastně nám, přáno vyhrát. Síťový kód pro 18 hráčů online navíc ještě není plně optimalizovaný, proto rychlost vašeho uploadu přímo ovlivňuje kvalitu zážitku, který si z multiplayerových klání odnesete vy i soupeři. Pokud tedy figurujete v roli hostitele hry. A pokud máte s hostováním či připojením se k cizí hře problémy, může se vám hodit rada ohledně nastavení portu viz vývojářský blog a dedikované fórum.
Vedle navýšení maximálního počtu hráčů v multiplayeru přinesla šestá verze Wreckfest dva nové módy: dosavadní závodní mód a demoliční derby doplňuje deathmatch a týmový deathmatch. Vysvětlovat koncept obou módů snad není třeba a kdo neví, nechť se obrátí na google či wikinu. Zmíním ovšem specifikum pojetí obou variant deathmatche podle Bugbear – když vás někdo vyřadí z boje, můžete se do něj znovu zapojit v jiném vozítku.
zdroj: Vlastní
Šestá verze Wreckfest dále přináší rychlostní ovál Speedway s další tratí ukrytou uvnitř něj, jedno nové vozítko (evropské kupéčko), upravenou fyziku a model poškození náprav, možnost nastavit si FoV, možnost hledat servery podle přátel na Steamu (abyste mohli hrát s nimi), novou kameru pro couvání (vidíte, kam couváte) a v neposlední řadě už v aktuální verzi fungují upgrady vozidel i v online závodech. Update obsahuje i další změny a novinky, jejichž výpis v kompletní podobě na vás číhá třeba za tímto odkazem. No a já si jdu zvykat na nový název, aby v dalších článcích nepsal neustále dosavadní Next Car Game...