Ostatně, o obsazení dalších teritorií a nadvládu nad celým regionem jde především - na začátku hry královská rodina území ztratí a konečným cílem je získat ho zpět. Z každého nově nabytého území pak mohou hráči něco vytěžit - na výběr jsou takzvané leadership body, sloužící k nákupu nových jednotek, jídlo či stavební materiály. Před ziskem z území je však místní obyvatele třeba patřičně přesvědčit a navnadit - v takovou chvíli je však dané území nejvíce zranitelné a jakýkoli útok zvenčí může mít fatální následky. Podívat se na pár základních mechanismů můžete v následujícím videu:
zdroj: Archiv
Jak vidno, na první pohled je jedním z nejsilnějších prvků hry grafická stylizace, která vytváří pohádkovou atmosféru. Doplňuje ji plynulá hratelností, v jejímž rámci jsou souboje řešené z větší části automaticky. Tvůrci tak nechávají hráče většinou času dovádět na strategické mapě. Vývojáři už ovšem avizovali, že během června chystají velké množství změn a výrazně upravit chtějí například souboje.
Highlands zkrátka působí jako zajímavý počin, který na Steamu stojí 15 eur. A pokud tvůrci dostojí svým slibům z kickstarterové kampaně, tak by se měli svých verzí dočkat i hráči s Linuxem a Mac OS X.