Pokud patříte mezi tu zhruba pětistovku lidí, kteří se denně na PC vracejí k nenápadité kooperativní akci Suicide Squad: Kill the Justice League, máte důvod k radosti! Mezi influencery unikly informace o druhé sezóně, která započne už příští týden, 11. července.
It's official: Season 2 of Suicide Squad Kill the Justice League starts on July 11th. Rocksteady just sent out an e-mail showcasing the upcoming gear, cosmetics, and features from episodes 3 and 4, plus the formal reveal of Victoria Fries, aka Ms. Freeze. pic.twitter.com/lXkSejbHCA
— Miller Ross (@mmmmmmmmiller) July 3, 2024
Hlavním záporákem bude zjevně ženská mrazivá hrdinka. Může se jednat buď o Killer Frost, nebo o Victorii Fries. Ne, nejde o přechýlení pohlaví Victora Friese, známého jako Mr. Freeze. Rocksteady sáhlo místo legendárního záporáka po poměrně neznámém protivníkovi. Vicotria se totiž objevila v jediném komiksu, který se odehrává na alternativní Zemi, na níž se doktoru Friesovi podařilo vylečit svou ženu a splodit s ní potomka. Holt, multiverse.
Nevím, jestli je úplně šťastný tah dávat do druhé sezóny celkem neznámé postavy, ale když návštěvností výrazněji nezamával ani Joker, který se objevil jako arcinemesis sezóny první, mohli možná v Rocksteady sáhnout po nějakém známějším záporákovi. Co takový Ra's al Ghul, Killer Croc, Scarecrow, Darkseid, Clayface nebo Black Adam? Chcete-li reprezentovat ženské záporáčky, tak můžeme klidně jmenovat Cheetah, Enchantress nebo Talii al Ghul.
Buď jak buď, první sezóna s Jokerem vytáhla čísla návštěvnosti přes kolem 3000 tisíc hráčů a hráček denně, jenže tento výkyv vydržel jen pár dní. Obsah se velmi rychle vyčerpal a o týden později už jsme opět pohybovali ve stovkách. Jestli chce Suicide Squad přežít, potřebuje výrazně víc obsahu a vypadá to, že druhá sezóna nabídne zase jen více toho samého, akorát v jiných kulisách.
A jestli Rocksteady nezmění přístup, pořád mám v bingu letošního roku, že Suicide Squad zanedlouho poté zavře krám a nedokončí ani ten první rok slibované bezplatné podpory a obsahu. Warner Bros. už teď na hře projeli přes 200 milionů dolarů a částka se každý měsíc, kdy se jim nepodaří přiláhat výrazně víc hráčů, zvyšuje.