Hawken ukazuje dramatické souboje mechů v Unreal Enginu
zdroj: tisková zpráva

Hawken ukazuje dramatické souboje mechů v Unreal Enginu

10. 3. 2011 17:49 | Novinky | autor: Petr Poláček |

Přesto se každoroční Game Developers Converence pomaloučku stává útočištěm velkých firem se svými očekávanými blockubstery, stejně tato akce poskytuje ještě pořád dost prostoru i pro malé hráče, kteří mají po ruce nezřídka mnohem zajímavější hry, než korporátní konkurence. Jedním z těchto malých, nezávislých týmů je Adhesive Games, jehož nepočetná osádka představila u příležitosti GDC multiplayerovou akci Hawken.

Z obrázku pod textem se asi dovtípíte, že se jedná o hru s mechy zasazenou do budoucnosti a ne jen tak obyčejné, ale vizuálně a stylově krásně zpracované budoucnosti. Když si otevřete celý článek, vykoukne na vás dvou a půl minutové video z rozpracované verze hry, kterou vývojáři stvořili za 9 měsíců. A když odhlédnete od efektů, musíte být prostředím alespoň zaujati, když ne uchváceni – je detailní a logicky vystavěné.

Hawken využívá Unreal Development Kit pro nezávislé vývojáře, což se na vizuální kvalitě hry určitě notnou měrou podepisuje a vysvětluje to z části i multiplayerový charakter. Detaily o herních principech zatím tvůrci teprve připravují (chystají dva unikátní MP módy + klasický deathmatch a free for all deathmatch), ale poslední záběr z videa, na kterém je k vidění propracovaný kokpit mecha, napovídá, že nepůjde o bohapustou arkádu. To by se nám moc líbilo.

Jisté je, že akci budete sledovat z pohledu první osoby, third-person záběry na videu jsou ze spectator kamery. A přestože některé prvky jsou i na poměry rozpracované verze stále ještě trošku neodladěné (pohyby mechů apod.), vyvolává Hawken dojem pozitivního očekávání. Snad se brzy dozvíme více, třeba na homepage hry. Ani FAQ totiž mnoho neprozrazuje, třeba na jaké platformě hra vyjde. Tvůrci by sice rádi obvyklou trojkombinaci PC, PS3, X360, ale chtít a moci jsou v reálu dvě rozdílné věci.

zdroj: Archiv

Nejnovější články