Cestu ven neznáte, ale napoví vám příšery, které se skrze les přesouvají. Podivné příšery tak sledujete napříč lesy, nebezpečnými horami, temnými jeskyněmi, bažinami apod. Hlavním tahákem Feist jsou, vedle hezké grafiky, především nepřátelé a jejich umělá inteligence. Na ní si dali podle všeho vývojáři ze studia Bits & Beasts záležet.
zdroj: tisková zpráva
Vtip je v tom, že všichni nepřátelé mají tak komplexní AI, že z toho má podle vývojářů vycházet emergentní interakce. Jinými slovy můžeme zapomenout na nějaké naskriptované souboje a nepřátele, které zdoláte přímočarým způsobem. Příšery mají stejnou sadu univerzálních schopností jako vy, tudíž jsou jejich možnosti pohybu a útoků stejné jako ty vaše.
Na hře tvůrci, podobně jako tehdy na Limbu, pracovali hodně dlouho. V případě Feist je to více jak šest let. Hra však konečně proběhla cílovou čarou a je teď dostupná na Steamu i na GOGu za něco přes 13 euro.