Přiznejme si, že ne všechny zprávy z herního vývoje musí vyloženě „rozbít“ internet. Občas jde o malé drobnosti či zajímavosti jako například tweet Maksyma Zhuravlova, animátora ze studia Naughty Dog. Ten si posteskl, že když dokončil animační systém dveří pro The Last of Us: Part 2, myslel si, že mají hotovo a budou jej moci donekonečna ve všech hrát recyklovat. „Och, jak jsem se pletl,“ lamentuje Zhuravlov.
I remember when I finished the anim system for TLOU2 combat doors, I thought “Maybe much. But it’s all done now. We have it and we gonna reuse it forever. Cause like what more one can possibly desire from this damned door? Right?“.
— Maksym Zhuravlov (@MaksZhuravlov) February 26, 2023
Oh boy
WAS. I. WRONG. pic.twitter.com/iAA4qrZVjg
Tweet poté sdílel i Vinit Agarwal, spolurežisér multiplayeru The Last of Us, s komentářem: „V naší hře momentálně opět pracujeme na dveřích.“ Lze z toho vyvodit dva závěry. Zaprvé, multiplayer The Last of Us je skutečně ve vývoji. A zadruhé: Budou v něm dveře.