Blizzard to s týden trvajícím lákáním hráčů svými tajemnými obrázky možná přehnal, protože v době sobotního odhalení Diabla III se někteří nedočkavci pohybovali téměř na okraji kolapsu a dvacetiminutovou prezentaci hry vnímali spíš jako příliš dlouho zadržovaný orgasmus než coby splnění všech snů. Těžko se pak divit, že co do počtu příspěvků v diskusních fórech byly oslavné výkřiky vyrovnány různým remcáním a kritikou, někdy snad oprávněnou, často však také v duchu uraženého dítěte.
Zatímco jedněm pak stouplo červencové horko do hlavy a zařekli se, že už si od Blizzardu nikdy nic nekoupí (někdo prý dokonce na protest zrušil své předplatné World of WarCraft), skupina skalních fandů okolo stránek Diablofans připravila obsáhlou petici pro vyjádření nesouhlasu s výtvarným stylem hry. Ten je podle nich příliš měkký, komiksový a celkově v duchu Warcraftu, kdežto středověkému Diablu by více sedly gotické krypty, temné dungeony a temný, realistický až naturalistický sloh.
vysněná představa grafiky Diablo III dle fanoušků
Protože podobné petice většinou nikam nevedou (a těžko přesvědčí takového giganta, jakým je Blizzard), jsou na celé věci zdaleka nejzajímavější přiložené obrázky neboli screenshoty ze hry upravené tak, jak by komunita ráda hru viděla. Ostatně, kdo by se nevsadil, že po vydání hry někdo okamžitě připraví amaterský mód, posunující grafiku hry právě do těchto mezí?
Diablo III pro PC a Mac zatím nemá stanovené datum vydání, více v našem preview a rozšiřujícím článku.