Heroes of the Storm rozšíří noví hrdinové a mapy z Diabla
zdroj: tisková zpráva

Heroes of the Storm rozšíří noví hrdinové a mapy z Diabla

8. 6. 2015 9:53 | Preview | autor: Adam Homola |

Ze všech her, které jsou v Heroes of the Storm zastoupené, je na tom nejhůř Diablo. Hrdinů je tam z něj i s Johannou pouhých sedm a tématická mapa žádná. To si naštěstí Blizzard uvědomuje a podívá se směrem právě k Diablu. Příští týdny a měsíce totiž patří peklu, potažmo andělům. Chystá se nálož tématicky laděného obsahu, který vývojáři nazvali Eternal Conflict a poběží jaké série updatů s novým obsahem několik měsíců.

Eternal Conflict vývojáři ukazovali na akci v Londýně a hned na začátku je potřeba zdůraznit, že nejde o datadisk, nebo něco podobného. Pouze se jedná o souhrnný název pro nadcházející obsah, který bude stejně tématicky zaměřený. Předvojem Eternal Conflictu byla už Johanna, Crusader z Diablo III: Reaper of Souls, ale ta pravá jatka začnou na konci měsíci. To do hry přibudou dvě velké novinky - mapa Battlefield of Eternity a nový hrdina, starý známý Butcher.

Poslední mapou přidanou do hry byla Tomb of the Spider Queen a to už je nějaký ten pátek. Eternal Conflict přinese první mapu z Diabla, která bude navíc poměrně unikátní. Poprvé jsme se na ni mohli podívat už na loňském Blizzconu, kdy vývojáři ukázali první artwork a naznačili o co v Battlefield of Eternity půjde. Mapa má sice jen dvě lajny, ale prostorově je rozlehlá. Mezi oběma lajnami je totiž obrovský otevřený prostor, který slouží jako bojiště dvou Immortalů.

zdroj: Archiv

Vaším úkolem je chránit svého Immortala a zároveň útočit na toho nepřátelského. Po chvíli jeden z Immortalů zvítězí a vydá se na jednu z lajn terorizovat nepřítele. Pokud jste souboj Immortalů prohráli, nevadí, mohli jste nepřátelského nesmrtelného poškodit natolik, že ve vaší lajně stejně dlouho nevydrží a moc škody nenapáchá.

Samotný souboj Immortalů je po vizuální stránce povedený, na přiloženém videu se můžete podívat jak vypadá jejich zpomalená potyčka v praxi. Battlefield of Eternity má taky unikátní kempy a například jako Bruiser Camp tady slouží šaman vyvolávající pejsky tak dlouho, dokud ho nezabijete. Battlefield of Eternity není jediná mapa, kterou vývojáři v rámci Eternal Conflict chystají. Fanoušci Diabla se mohou těšit ještě na jedno, zatím neoznámené bojiště ze svého oblíbeného univerza.

Butcher zdroj: tisková zpráva

První z nových diablovských hrdinů Butcher dorazí do Heroes of the Storm koncem června. Červeného roháče si jistě pamatujete z Diabla III, ale objevil se už v prvním díle. Butcher tady bude zastávat roli Assassina na blízko s jednou speciální mechanikou, díky které může být neskutečně silný. Ale nejdřív k jeho schopnostem. Tou první (Q) je Hamstring. Butcher jednoduše sekne svým obrovským sekáčkem na maso a v docela velké oblasti tím nepřátele na chvíli zpomalí.

Druhou schopností (W) je Butcher's Brand. Jakmile si pomocí Butcher's Brand označíte nepřítele, budou vás vaše útoky na něj léčit za 75 procent hodnoty vašich útoků. Pokud se vám takto podaří označit nepřátelského hrdinu, je léčení dvojnásobné. Butcher moc nevydrží, ale díky této schopnosti se nemusí tolik spoléhat na healery, protože je dost soběstačný.

zdroj: Archiv

Třetí schopností (E) je Ruthless Onslaught, díky které Butcher rychle vystartuje na nepřátelského hrdinu, práskne do něj větším útokem a ještě ho na vteřinu omráčí. Ideální na dohánění prchajících hrdinů, nebo na rušení některých nepříjemných ultimátek. 

S Ruthless Onlaught hraje moc pěkně první ultimátka Butchera, Furnace Blast. Jakmile Furnace Blast aktivujete, trvá to tři vteřiny, načež se vám a vašemu nejbližšímu okolí udělá pod nohama čiré peklo. To výrazně poškodí všechny kolem stojící nepřátele, ale tři vteřiny jsou dost času na to, aby mohli všichni utéct. Vtip je v tom, že Furnace Blast můžete aktivovat i během Ruthless Onslaught. Při běhu tedy ultimátku aktivujete a jakmile doběhnete, spustíte pod sebou peklo a nepřátelé už nestihnou zareagovat. Příliš silné? Možná, to ukáže až praxe. 

Heroes of the Storm zdroj: tisková zpráva

Druhou ultimátkou je Lamb to the Slaughter a funguje podobně, jak zní. Lamb to the Slaughter vztyčí pod označeným hrdinou pekelný kůl, k němuž je daný hrdina přivázaný tlustým řetězem. Pohybovat se sice může, ale pouze ve velmi malém okruhu kolem kůlu, kam až ho pustí řetěz. Téhle ultimátce neutečete ani když jste Zertaul nebo Muradin, řetěz vás prostě přitáhne zpátky. A na dvacítce můžete Lamb to the Slaughter vylepšit tak, že uzamkne všechny nepřátelské hrdiny, pokud je nachytáte takhle blízko sebe.

Cílem vývojářů je vyvolat ve hráčích stejný strach, který měli když uviděli Butchera poprvé v Diablu. Když ho zahlédnete v Heroes of the Storm, měli byste se opravdu začít bát a dávat si obrovský pozor. Butcher na vás může okamžitě rychle naběhnout, zpomalí vás a následně spoutá u kůlu. 

Heroes of the Storm zdroj: tisková zpráva

Nejpůsobivější je ale na Butcherovi jeho trait Fresh Meat. Ten představuje neustálé zvyšování vašeho útoku, kdy pořád sílíte. Z každého zabitého miniona vypadne jedna "kapka krve". Ze zabitých hrdinů vypadnou kapky tři. Vy je za Butchera můžete sbírat a každá kapka vám garantuje nárůst vašeho útoku o 1 procento. Maximálně si můžete nastřádat navýšení o 25 procent, ale pokud zemřete, o všechny nasyslené kapky přijdete a bonus je fuč. Pokud tedy nezainvestujete do příslušného talentu, který vám Fresh Meat nechá i po smrti.

Zmíněný strach z Butchera tak spočívá v tom, že vlastně nevíte, jestli stojíte proti normálnímu Butcherovi, nebo proti nacucanému Butcherovi, který je silnější o 25 procent. S tím, že na vás může kdykoliv rychle naběhnout a omráčit vás, byste se měli mít na pozoru. Butcher by tak měl být ve výsledku potenciálně nebezpečnějším hrdinou, než je třeba Johanna. Na rozdíl od ní sice moc nevydrží, ale od toho jsou spoluhráči.

zdroj: Archiv

Eternal Conflict se na testovacím serveru objeví 23. června a pokud půjde všechno podle plánu a nenastanou nějaké nečekané komplikace, vydá se Butcher i Battlefield of Eternity 30. června. A jak už bylo řečeno, tohle je teprve začátku. Celý Eternal Conflict, tedy představování novinek souvisejících s Diablem, by měl trvat několik měsíců a přidá do hry minimálně ještě jednou mapu z Diabla a několik dalších hrdinů. Ty nám zatím Blizzard neprozradil, ale například Skeleton King, další starý známý z Diabla, se už na nějakém starším videu ze hry objevil.

Přibude také několik nových mountů i skinů, opět tématicky laděných primárně do světa Diabla. Kdy přesně Eternal Conflict skončí nevíme, ale víme, že nebude jediný. Vývojáři mi v Londýně potvrdili, že podobné "sezóny" chtějí dělat i pro jiné hry než jen Diablo a tak je pravděpodobné, že kolem vydání StarCraft II: Legacy of the Void bychom se mohli dočkat velkého, několikaměsíčního zaměření se Heroes of the Storm právě na StarCraft.

Což by opět obnášelo nové tématicky laděné mapy, hrdiny, mounty, skiny... A pak by mohl být na řadě třeba i Overwatch. A s dalším datadiskem do World of Warcraft i starý dobrý Warcraft, který si teď dá asi na chvíli pauzu.

Heroes of the Storm zdroj: tisková zpráva

Tak jako tak je jisté, že se na nás řítí nejen víc obsahu, ale i rychlejším tempem. Vývojáři říkali, že teď už konečně vyladili téměř všechno na pozadí a mohou se soustředit na hrdiny. To by mělo vyústit zhruba ve tří až čtyřtýdenní frekvenci ve vydávání nových hrdinů. O novoty tak nouze určitě nebude.

Nejnovější články