Mezi animátory pracujícími na hře mají být i někteří z autorů Assassin's Creed a samotný Thief 4 pak prý poběží na zbrusu novém enginu, který překvapivě nevyužije žádných prvků z Tomb Raider: Underworld. A ještě jedna drobnost: audio stránku hry má místo veterána Erica Brosia na starost Paul Weir, který pracoval na stařičkém Discworldu a z poslední doby třeba na Pure nebo LEGO Batmanovi.
Co se týče sci-fi akčního RPG Deus Ex 3, scénáristka Mary DeMarle nedávno alespoň prozradila, že po dodání hotového příběhu jej vývojáři vzali, rozdělili na jednotlivé hratelné sekvence a ty pak na konkrétní levely (= žádný otevřený herní svět). Chybět prý nemají úrovně zasvěcené soubojům s bossy, řešení puzzlů anebo samozřejmě animované filmečky. Ty pro hru podle manažerky Stephan D'Astous udělají animátoři z tokijského studia Square Enix, proslulí především prací na sérii Final Fantasy.
poslední loňské obrázky z Deus Ex 3
Ostatně právě Deus Ex 3 má být vůbec prvním projektem, na kterém Eidos rovnoměrně spolupracuje právě se svým novým majitelem Square Enix. Prozatím je ale potvrzené jen to, že Square vyrobí úvodní intro a také všechny promo trailery. Deus Ex 3 také využije technologie GRIP (implentované v Army of Two: The 40th Day) pro hladší a racionálnější přemýšlení umělé inteligence.
Připomeňme, že Thief 4 je po předcházející zhruba šestiměsíční preprodukční fázi ve vývoji zhruba od dubna 2009 pro PC a nejspíš i Xbox 360 a PlayStation 3. Více o Deus Ex 3 pak naleznete v našem kompletním zpravodajství:
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Čtyři obrázky z Deus Ex 3 [3.3.2009 22:22 - jd]
Deus Ex 3 screenshoty ve vysokém rozlišení [2.12.2008 11:11 - levis]
Deus Ex 3 - z Detroitu až do Šanghaje [11.11.2008 17:17 - levis]
zdroj: oficiální fóra