Jak se ví od druhého květnového týdne, vývojáře z Criterionu v současnosti mimo jiné plně zaměstnává PC konverze závodů Burnout Paradise, jejichž současnou podobu blíže přibližuje dvojice obrázků opět v gigantickém rozlišení.
Ten první předvádí, jaký dopad bude mít na vizuální podobu hry zapnutí efektu ambient occlusion. Obrazu přidá na hloubce použitím měkkých stínů, takže uzavřené prostory uvidíte v jemnějším a trochu tmavším světle, opticky však jde o zcela věrohodnou rekonstrukci vnímání lidského oka.
PCčkový Burnout sice nebude první hrou, která s tímto přijde, kvůli jeho modelu poškození a vysoké interakci s prostředím však autoři museli zapracovat na dynamické podobě efektu, který je sám o sobě dost hardwarově náročný. Druhý obrázek pak v plné kráse ukazuje motorky, kterých se vůbec prvně dočkají majitelé konzolových verzí v placeném přídavku Davis.
Datum vydání Burnout Paradise pro PC je stále neznámé - více v předešlých článcích.