Kdo myslíte, že byl hlavní kreativní silou, stojící za sérií Blood Omen / Soul Reaver? Přesně tak, Amy Henning, když ještě pracovala v Crystal Dynamics. A když se mě zeptáte, o jakém scénáři sním celé odpoledne, odpovím rychle a stručně: návrat do Crystal Dynamics a práce na nové Soul Reaver / Legacy of Kain hře.
Zprávy o působišti, kam se po odchodu z Naughty Dog Amy Hennig hodlá přesunout, samozřejmě nemáme. A v naplnění svého snu příliš nevěřím, jakkoli naděje umírá až poslední. Jsem si ovšem jistý, že ať už se Amy vrtne kamkoli, výsledek její další práce bude stát za to a určitě o něm hodně uslyšíte. Tak jako o prakticky všech hrách, na jejichž vývoji se podílela z pozice šéfky vývoje, scenáristky nebo kreativní šéfky. A nebál bych se rozhodně ani o osud projektu Uncharted 4, na kterém doposud pracovala. Soudě dle kvalit The Last of Us mají v Naughty Dog dost kvalitních vývojářů, kteří Amy Henning dokáží nahradit.