Naya’s Quest naštěstí není nasírací hra. Obtížná je, a občas se stane, že k vyřešení některé z obrazovek neposkytuje Terry ta nejlepší vodítka. Bavit se ale budete, i když ambientně. Naya’s Quest je vůbec první hra, kterou Terry dělal kompletně sám. Včetně skriptů a doprovodné hudby, kterou si můžete stáhnout z Bandcampu. Opět vřele dopručuju. Tedy pokud dnes nejste depresivní. Není to zrovna sluníčkový soundtrack.
Podstatnou Naya’s Quest jsou hrátky s perspektivou, podobně jako třeba ve dvojici Echochrome her na PSP a PS3, které se inspirovaly prací M. C. Eschera. Naya’s Quest však jako freewarovka zobrazená ve 2D a bez možnosti otáčení obrazem nemůže s perspektivou pracovat na 100 %. Terrymu to umožnilo zpestřit hratelnost zapojením scanneru, který ukazuje stín jednotlivých plošinek. Právě podle něj se lze částečně zorientovat v prostoru, abyste pořád dokolečka neskákali do prázdna a nemuseli jednotlivé místnosti opakovat milionkrát.
Ať už na pár minut nebo na hodinku, díky ambientní atmosféře a přemýšlivé povaze hry je Naya’s Quest ideální společník. Být hra dostupná na mobilu, asi bych věděl, čím se bavit večer cestou domů, popřípadě venku se psem.