Vývoj adventury Sinking Island se chýlí ke konci
zdroj: tisková zpráva

Vývoj adventury Sinking Island se chýlí ke konci

1. 6. 2007 22:22 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Na tropický ostrov, kde během tří dnů musíte najít vraha v postupně zaplavovaném prostředí, vás zve autor skvělé Syberie.

Milovníkům adventur jistě neuniklo, že pan Benoit Sokal, autor skvělé Syberie, už nějaký čas chystá se svým týmem z White Birds Productions zhola nový projekt pojmenovaný Sinking Island. Vlastně už je skoro hotov, alespoň tak se vyjádřil v dnes zveřejněném rozhovoru na stránkách magazínu YouGamers. Prý už mají za sebou betu a před sebou dlouhý čas testování. Ale připomeňme si, co je vlastně Sinking Island zač. Především je to tedy čistá point'n'click adventura (tzn. ani kapka akce) s detektivním příběhem odehrávajícím se na malém tropickém ostrově, kde si jistý miliardář vybudoval neuvěřitelný hotel v podobě věže ve stylu Art Deco. Jednoho dne však byl nalezen na pláži mrtev a hned deset osob se jeví býti podezřelými. Na vás, coby soukromém detektivovi jménem Jack Norm - muži v nejlepších letech, který toho moc nenamluví a mnohem raději než fyzického násilí užívá svého mozku, bude případ vyšetřit a zjistit proč, jak a kdo majetného pána zlikvidoval.

Kdyby vám příběh náhodou připomínal Agathu Christie, nedivte se. Benoit Sokal přiznává, že ho její romány velmi fascinovaly už jako dítě. Kdyby se vám celkově zdál nový projekt poněkud odlišný od toho, co nabízela předchozí Sokalova díla, přeci jen to má být návrat ke kořenům, ale nebojte se, prý i zde na některé jeho typické prvky narazíte, např. na zvláštní architekturu, silný příběh, apod.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Jinak název Sinking Island nemá hra náhodou. On se totiž ostrov, na kterém budete pátrat po vrahovi, potápí, a to tak, že dost rychle. Na řešení případu proto budete mít pouhé tři dny, přičemž postupně zaplavující se prostředí vám bude značně ztěžovat práci a odstřihávat vás od různých vodítek, když je včas neobjevíte. Hra bude svým způsobem rozdělená na mise, které si v případě, že něco "zvoráte", budete moci znovu nahrát a zkusit štěstí jinak. Navíc, v Sinking Island zcela zřetelně a regulérně poplyne čas. Jednotlivé postavičky budou mít stanoven rozvrh činností, takže když se s někým domluvíte na schůzce ve 2 hodiny odpoledne a přijdete o chvíli později, dost pravděpodobně se stane, že už tam nebude. Puzzle mají být logická, vycházející z úplně nového systému navrženého speciálně pro Sinking Island. Velmi originální má být i engine pro dialogy. Mimochodem právě tyhle dvě věci rozhodly o tom, že hra vyjde také pro DS. Interface hry dobře sedí dotykové obrazovce konzole. A když už jsme u toho, DS verze se bude od té pro PC lišit víceméně pouze v perspektivě. Jinak co se týče délky hry, Benoit věří, že vám Sinking Island vyjde na déle než Syberia nebo Paradise. Bude prý také těžší. Lokací tu bude sice méně, zato tady toho bude mnohem více k řešení.

Rozhovor se Sokalem odhalil i pár dalších zajímavých skutečností. Mj. například to, že WBP zároveň pracují na celé řadě dalších projektů, včetně nějaké hry pro next-gen konzole, nějakém 3D titulu nazvaném Birdy, dále ještě na jakémsi epizodickém projektu a Benoit sám se vedle Sinking Island ještě zabývá filmem zvaným Aquarica. Pokračování Sinking Island už je jinak také na cestě, momentálně se pracuje na scénáři.
zdroj: YouGamers

korgull

Nejnovější články