zdroj:
tisková zpráva
Po krátké pauze, způsobené pravděpodobně silnou konkurencí v podobě Skate od EA, se tuto zimu Activision vrací se svojí skejťáckou sérií a titulem Tony Hawk: Ride. Jak si nejspíš pamatujete z našeho dřívějšího zpravodajství, jeho hlavní předností bude opravdový skejt, přibalený k (mimochodem ne zrovna levnému) balení hry.
Kolegové z amerického GameSpotu si tuhle hračku nedávno vyzkoušeli a odváží si zhruba takový dojem, že zatímco lidem s minimální skejťáckou zkušeností prkno sedne napoprvé, v případě těch, kteří nikdy na skejtu nestáli (a těch bude z hráčů asi většina), to už tak slavné nebude.
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
Pokud začnete na nejjednodušší obtížnosti, hra bude sama určovat rychlost jízdy, čili na vás zbude jen provádění jednotlivých triků a držení balancu. Prkno má čtyři infračervené senzory na obou koncích a stranách, přičemž pokud před některý z nich přiložíte ruku, váš jezdec svůj skejt také přidrží (užitečné např. při skokáncích).
Autorům hry z Robomodo se prý nicméně podařilo docílit toho, že každý ze sensorů je extra citlivý i na pořádnou dálku, takže se nemusíte předklánět až úplně na zem. A bezproblémové je i přidávání na rychlosti, kdy stačí jednoduše pohnout nohou vedle některého ze sensorů.
Jak si ale jistě dokážete sami domyslet, při hraní na obtížnost nejtěžší bude prkno reflektovat váš sebemenší pohyb - prý je to místy citlivé až hrůza. Což ale na druhou stranu znamená, že u Tony Hawk: Ride se rozhodně nebudou nudit ani ti, kteří přes léto jezdí na opravdovém prkně.
Tony Hawk: Ride pro Xbox 360 a PlayStation 3 u nás vyjde začátkem příštího roku - více v našich článcích:
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Odhalení Tony Hawk Ride [15.5.2009 14:14 - levis]
zdroj: Gamespot