Tisková zpráva, která o tomto titulu z žánru akčních RPG informuje, přímo uvádí, že jde o duchovního nástupce Dungeon Siege, a že se můžete těšit na hluboký a podmanivý příběh, stejně jako na intenzivní souboje a dynamický systém rozvoje postaviček. Plánovaným termínem vydání má přitom být už první čtvrtletí příštího roku.
Příběh Space Siege jde po stopách Armstronga, jedné z několika málo kolonizačních lodí nesoucích na svých palubách zbytky lidské civilizace poté, co byla Země zničena neznámou mimozemskou rasou. Hráčům má být přišita role Setha Walkera, kybernetického inženýra, který byl náhle vtažen do boje o záchranu lidstva před vyhlazením. Uvidíte, že jde o velmi obětavého muže. Aby dosáhl svého cíle a zachránil lidskou rasu, sám se bude během celého dobrodružství postupně svého lidství vzdávat ve jménu dokonalejších kybernetických upgradů, kterými půjde nahradit prakticky každičká část jeho těla. Jak daleko to celé dojde a jak to se Sethem nakonec dopadne, však určíte už vy sami.
Můžete se rozhodnout Setha kompletně proměnit na kybernetickou bytost, ale za cenu toho, že se nakonec odcizí od lidí, za jejichž záchranu původně bojoval. Stejně tak dobře můžete zkusit zachovat Sethovu lidskost, nepoužívat upgrady a vetřelcům na Armstrongu čelit pouze ryze člověčí silou a důvtipem. V takovém případě se však připravte na to, že budou mise podstatně náročnější... Z výše uvedeného je zřejmé, že hra nabídne dynamický příběh a také různé konce v závislosti na směru, jímž se hráč z vlastní vůle vydá. I obyvatelé herního světa budou na postavu Setha reagovat odlišně podle toho, do jaké míry bude modifikován. Mnohé z vás určitě potěší zpráva, že vedle singleplayeru má Space Siege obsahovat také kooperativní multiplayerový mód s podporou až čtyř hráčů.
7. 7. 2007 13:13 | Preview | autor: Redakce Games.cz |
Dovedete si představit Dungeon Siege ve sci-fi podání? Přesně to má totiž představovat nový projekt vyvíjený Chrisem Taylorem a jeho vývojářským studiem Gas Powered Games pod vlajkou společnosti SEGA - Space Siege.
zdroj: PR
