| Autor: Mart Publikováno: 6.května 2007  | 
  
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      TIP: kliknutím na velkou verzi screenshotu se dostanete na následující obrázek Klíčovým motivem je i zde propracovaný stealth rámec, kdy s doktorem Lambem musíte zůstat schovaní jednoduše proto, abyste nebyli zpozorováni. A zabíjet ostatní především z důvodu, abyste nebyli sami zabiti! K ruce vám záhy přibude zdejší pacient, váš jediný "přítel" jménem Leo, který se kupodivu tváří docela rozumně, jakkoliv ani jemu akt zabíjení není vůbec cizí, ba naopak, což bude muset hlavní protagonista, potažmo hráč, stůj co stůj překonat. A zvládnout. Likvidace nepřátelských elementů tu připadá do úvahy hned několika rozličnými způsoby, ve všech přitom hrají roli nástroje a zbraně ve vašem držení, eventuálně přiměřeně interaktivní herní prostředí. Svou roli ale bude hrát i akustika a tady pak nejenom vámi vyvolaný hluk, který může přilákat nežádoucí pozornost (třeba rozeběhnutím se). V tomto kontextu ještě zmíním, že bude na druhou stranu možné příhodně využít hluku okolního prostředí - ve svůj prospěch, jako tehdy, když se chystáte rozbít okno hledaje bezpečnou cestu pryč. Na obrazovce přitom nechybí důležitý radar indikující přítomnost nepřátel (pokud se ovšem prozradí :) a jaký že "rámus" vlastně vydává vaše maličkost. PS2 verze má navrch opět podporovat USB headset, díky němuž budete tentokráte instruováni výše představeným Leem. Což se bude týkat i nutnosti počíhat si ze zálohy na zdejší NPC…  Hra se smrtí Pravidelné útoky zezadu přitom znovu mají mít tři alternativy svého plnění, tři způsoby, jak zabít nic netušící oběť, ke které se opatrně přikradete. Čím déle ji budete mít v hledáčku, resp. bude stisknutý button pro útok, mění se zabarvení kurzoru a způsob zabití, s čímž souvisí i nějaká odměna pro hráče za tohle snažení. Pokud je kurzor bílý, bude k vidění rychlá exekuce. Počkáte-li pár sekund, následuje žlutá barva a drsné sbohem. Po dalších sekundách stisknutí tlačítka je tu červená, to už Lamb ovšem provede nějakou velice brutální anihilaci svého soka. Přičemž, jak bylo výše naznačeno, pro zabíjení lze využít okolního prostředí, kde znovu poslouží radar zohledňující vaše možnosti. Zde se hodí podotknout, že ústav nebude jediným místem pro vaše aktivity, počítá se přirozeně s dalšími lokacemi, jako je třeba nevěstinec.  
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
       Novinky v hratelnosti Stylové vizuální ztvárnění a zpracování (kam patří i příležitostně roztřesená kamera) a propracovaná audio kulisa by spolu s příběhem měly výrazně napomoci ve vybudování skutečně tísnivé atmosféry u hry, která se objeví na konzolích PS2 a Wii a také handheldu PSP! Nicméně na Wii verzi dělá tým z Toronta a bude jistě zajímavé sledovat, kterak se mu podaří vyladit originální ovládání pomocí wiimote.  
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      další obrázky z této hry si prohlédněte v galerii Originálních věcí ve hře bude samozřejmě i tak povícero, o využití přiměřeně interaktivního prostředí už šla řeč, takže pro lepší ozřejmení: Můžete vybraného oponenta např. vrazit do elektrické rozvodné skříně, můžete použít telefonní přístroj v jeho blízkosti, kdy mu šňůru omotáte kolem krku a se sluchátkem naložíte způsobem, který by asi nejenom Mach a Šebestová těžko schválili. A potom ještě jeden příklad za všechny - váš nepřítel stojící poblíž klozetu je pak další pozvánkou k aplikaci zabití za pomoci herního prostředí. Klíčem pro úspěšný atak je však nutnost zůstat nezpozorován a eventuálně ještě přilákat svou oběť na místo, kde se dá razantně přiblížit nečekané setkání se zubatou. Další novinkou se stane snadno přístupné menu s výběrem zbraní, během čehož se hra zapauzuje. Střelba má být nyní o něco snazší také díky alternativě vlastního zaměřování, při palbě se lze efektivně krýt za rozličnými objekty. Střelné zbraně navíc lze použít i pro "stealth kill". Během zabití se dočkáte specifického kamerového náhledu, který by měl dále umocnit hrůznou atmosféru vašeho boje o přežití, přičemž Rockstar přiznává, že svůj podíl na jejich snažení měly klasické filmové horory.  
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      Tvůrci současně           tvrdí, že po dokončení prvního dílu neměli ambice, potažmo záměr přijít           se zde anoncovaným pokračováním. A že se nakonec jako cílová platforma           vybrala PS2 proto, že jde o nejrozšířenější herní konzoli. Logicky se           v tomhle směru pak dají udělat úkroky směrem k PSP a Wii, ovšem tohle           říkám já a nikoliv Rockstar, abychom si to dopředu ujasnili. Manhunt           2 bude zcela jistě napínavý a drsný, klaustrofobický i atmosférický.           Už koncem června zjistíme, nakolik při tomhle všem stihne být ještě           kvalitní. O tom, že bude hodně kontroverzní, není třeba pochybovat. Stáhněte si: Video Související články: Manhunt recenze, Novinky  | 
| Mart | |
| editor: jd |