Autor: Mad Max Publikováno: 17.února 2002 |
![]() ![]() ![]() Kromě letadel, se kterými se budeme moci prohánět po obloze, tu bude i velký počet „neovladatelných“ typů, jako je F-4E Phantom II, Tornado IDS, F-4 a dalších asi 44 ruských i amerických stíhaček, bombardérů, tankerů a helikoptér. Dynamický vývoj kampaní Rovněž bude napraveno i největší minus Flankera 2.0 a to statická kampaň. Ta bude nahrazena novým systémem s názvem Dynamic Battle Generator. A v čem spočíva kouzlo tohoto tajemného názvu? V tom, že i ta nejmenší jednotka tvoří opravdovou součást síly své armády. V praxi to znamená, že pokud po splnění generátorem nastavených primárních a sekundárních cílů zjistíte, že stále ještě nesete více munice, než je nezbytně nutné a své přebytky cestou zpět vysypete na skupinu tanků nepřítele, v další misi mu již tyto tanky budou chybět, což se projeví na jeho celkové síle. ![]() Samozřejmě nebude chybět ani trénink, instantni akce a samostatné mise. Těch bude celkem 36, a co je zajímavé, tak každá z nich bude mít vlastní pozadí a příběh. Značných změn se také dočká multiplayer. Předně odpadne nutnost po každém letu dělat novou misi, což ve Flankerovi 2 dost vadilo. Multiplayer bude pro 32 hráčů, jak po LAN, tak i internetu, což znamená nikoliv pouze bitvy, ale doslova obří války za využití programu Roger Wilco. ![]() ![]() ![]() A co grafické zpracování? Ti, jež hráli Flankera 2, jistě uchvátilo jeho zpracování, co se grafiky a realismu týče. V Lock On se autoři (mimo jiné i tvůrce F/A-18 od Jane’s Matt Wagner) rozhodli jít ještě dále, takže nás čeká ještě propracovanější grafika, než jakou jsme viděli u Flankera. Do hry by mělo být vloženo okolo 50 000 000 stromů, což znamená, že se již nebudeme prohánět nad plackou, kterou tu a tam zdobí kaktus nebo něco podobného. Jedinou vyjímkou byla F/A-18 Hornet Korea, kde jsme sice létali nad kupou stromů, ale vada byla ta, že stromy se sami generovaly podle toho, kde jste letěli. Výsledkem toho bylo, že se vám tu a tam objevil strom přímo na runwayi. Dál by se v simulátoru mělo nacházet 180 000 různých budov, 21 větších měst, 1700 městeček a vesnic, 500 mostů, 18 letišť a 8 námořních základen. Výčet je to obrovský a přidáme-li k tomu ještě pozemní vojenské jednotky a zabalíme-li to do naprosto skvělé a propracované grafiky, jež je vidět na obrázcích, vyjde nám, že bysme měli začít šetřit, protože nároky na hardware budou pravděpodobně dost kruté. Letový model ![]() Zde tedy nezbývá nic jiného, než věřit, že SSI udělá vše co bude v jejích silách, aby se simulátor své skutečné předloze co nejvíce podobal. Každopádně bude možno letový model upravit podle zdatnosti, což znamená, že se prolétnou i víkendový letci, nebo ti, kteří zrovna viděli Top Gun a přáli by si zkusit, jaké to je sedět na několika tunách paliva a výzbroje. ![]() ![]() ![]() Realistický zvukový doprovod UbiSoft také slibuje velice realistický zvukový doprovod a obzvláště komunikaci, jak s ostatními wingmany, tak i s AWACSem, tankery a řídícím letového provozu na věži. Určitě bude zajímavé sledovat, jestli se i tato část vydaří, protože na poli komunikace zatím vládne již několikrát zmiňovaná F/A-18 od Jane’s, jejíž komunikace byla pravděpodobně nejlépe zvládnutá stránka této hry. ![]() |
Mad Max připravil: jd |