Mnichovským studiem Chimera chystaný projekt Windchaser sami autoři charakterizují jako real-time taktickou hru, která v sobě mísí prvky RTS strategie a RPG typu Fallout. Stanete se v ní vůdcem malé skupinky přeživších ve globálním konfliktem zničeném světě Ensai, který se snaží vzpamatovat z válečné historie. Po zaniklé kultuře předchozích obyvatel však zůstaly technologické výdobytky, které příspěly ke stavbě mohutných, ve vzduchu plovoucích lodí. Jednou z nich bude i váš domovský Windchaser.



Na jeho palubě budete doplňovat síly mezi jednotlivými úrovněmi, nabírat nové postavy, nakupovat výzbroj atp. Loď dokonce budete moci navigovat, nicméně cestování do neprozkoumaných končin by bylo příliš nebezpečné. Proto se na začátku každé mise vylodíte a terén půjdete prozkoumat pěšky v doprovodu vaší skupiny. V každém kraji naleznete několik Scoutpointů neboli kontrolních bodů, po jejichž obsazení budete moci loď přivolat a území tak definitivně prohlásit za své.
Ve Windchaserovi se nebudou stavět žádné budovy, převažující složku hry zaujme komunikace s členy vaší party. Každá z postav totiž za sebou bude mít bohatou historii a vlastní cíle, občas svádějící i k špatným rozhodnutím. Kromě dialogů a sbírání předmětů budete často zápasit s nepřáteli, přičemž každý z vašich spolubojovníků bude střídat tři bojové styly. Mezi vašimi nepřáteli naleznete obry, mechanické roboty, vlky, ještěry i lidské protivníky.
Windchaser vyjde pro PC na jaře, více se do té doby dozvíte jen na německé homepage.