Informace o Echelon: Wind Warriors
zdroj: tisková zpráva

Informace o Echelon: Wind Warriors

31. 1. 2003 10:00 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Akční sci-fi arkáda Echelon našla určitě dost příznivců.

Echelon: Wind Warriors zdroj: tisková zpráva Také její tvůrci byli s odezvou tisku i hráčského publika spokojení a přiznávají, že na jejich adresu padlo i pár oprávněných kritických připomínek, které však napomohli vystříhání se nedostatků a slabších míst v nadcházejícím datadisku. Addon dostal název Echelon: Wind Warriors a ruští fanouškové si ho již mohou díky Buka Entertainment vychutnávat. Ostatní si budou ještě muset chvíli počkat.

Cílem vývojářů z MADia je vložit do datadisku vše, na čem pohořeli při přípravě původní hry. Nejenže tedy chtějí rozšířit svět Echelonu, rádi by addon udělali pro své příznivce i zajímavějším. Příběh Wind Warriors se táhne přes příběh původní hry s tím, že začíná o maličko dříve a končí později. Některé mise se odehrávají na povědomých místech a občas můžete narazit také na letku Alfa a slyšet z rádia hlas známý z Echelonu. Opět jde o totéž - nějací vetřelci napadli planetu a hráč coby člen federačních vojenských sil se jim bude muset postavit. Nicméně nyní jste již zoceleni a zkušenější veteráni prošlí několika bitvami, takže vám už od samého začátku budou svěřovány úkoly mnohem těžšího kalibru.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Jednotlivé mise, a bude jich skoro 50 všech možných typů (útok, obrana, ochrana, průzkum, ad.), se budou odehrávat v různých oblastech cizích planet - moře, roviny, hory zvrásněné hlubokými kaňony a města. To znamená, že zatímco na moři budou mít své slovo především námořní jednotky, na pevnině se ujme hlavně těžké pozemní vojsko. V horách uplatníte zase své vzdušné jednotky. Hra nebude rozdělena do zvláštních lokací. Všechny mise se budou odehrávat na ohromných kontinentech a tak se může stát, že se na jedno místo vrátíte v různých misích hned několikrát. Koncept misí byl navíc zásadně změněn. Jejich obtížnost od začátku do konce roste a také přechod z jedné mise do další nyní více závisí na hráčově konání během poslední mise. Zvýšen byl i počet skriptovaných scén.

Ve Wind Warriors bude k dispozici okolo 40 různých létajících strojů a asi 20 typů pozemních jednotek. Hráč bude mít možnost vyzkoušet 21 letounů (to je o čtyři více než v původní hře), které jsou rozděleny do několika tříd - bojové letouny (6 typů), stíhačky (5 typů), těžké bombardéry (5 typů), průzkumný letoun (1 typ) a transportní (4 typy). Všechny tyto stroje můžete dle libosti vybavit 2 - 3 druhy zbraní. Oproti původní hře zde objevíte i některé nové typy plazmových zbraní. Přístup k nim ale nebude jednoduchý, neboť bude nutné pro jejich získání splnit nějakou speciální misi.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Změnu utrpěl i systém menu, a to jak co do provedení, tak co do designu. Zdokonalena byla také umělá inteligence počítačových pilotů. Přitom grafický engine nebyl nijak zásadně předělán. Pouze některé detaily jsou ještě detailnější a vedle rozsáhlých lesních porostů byly přidány rovněž nějaké lampy, světla a drobné animace. Co se týče multiplayeru, rozhodli se tvůrci nepřidávat žádné nové módy, ale soustředili se na vylepšení těch stávajících. Proto byl multiplayer kompletně přepracován. Síťový protokol byl upraven tak, aby si mohli užívat i hráči s chabým připojením, aniž by byli omezeni hráči s dobrým připojením. Také byla vytvořena podpora pro GameSpy a zvýšen počet chybových hlášek. Chybět nebude ani editor misí.

zdroj: HomeLAN

korgull

Nejnovější články