Přidali jsme tam totiž rovný tucet screenshotů, z nichž některé jsou úplně nové, zatímco jiné jsou kvalitnější a větší verzí dřívějších scanů z PC Gameru (thx OblivionHQ&CZ fansite). Ba co víc, už zítra o této hře publikujeme podrobné preview, které Kate sestavila z tuny informací ze všech dostupných zdrojů - viz dva ochutnávkové odstavce o kousek níže.



Nehratelné postavy se mají díky "Radiant AI" chovat v Oblivionu trochu jako postavičky v The Sims. Stručně řečeno, každá NPC bude mít ve hře svá vlastní přání, která si bude plnit svým vlastním způsobem a bez ohledu na to, jestli u toho zrovna budete nebo ne. Ve hře má podle vývojářů být asi tisíc NPC, ale i přesto si prostě každá bude žít svůj vlastní život 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Všechny postavy navíc nebudou reagovat jen na vás, coby ústřední bod hry, ale i na sebe samy navzájem. Pokud se tedy nějaký chudák rozhodne ukrást chléb (má totiž v denním rozvrhu "sehnat jídlo" a je pouze na něm, jak to provede) a náhodou jej při tom uvidí strážci, skončí přesně tam, kde vy hraní Oblivionu začnete.
Různé guildy mají být tentokrát pojaty o něco více černobíle – zloději nebo tzv. Temné bratrstvo budou zkrátka ti zlí, mágové nebo bojovníci zase v zásadě dobří. Jenom questy pro tyto skupiny by prý jinde vydaly na samotnou hru! Jinak se můžete v Oblivionu těšit na všechny - pro sérii The Elder Scrolls - typické rasy i herní třídy, o novinkách ohledně tvorby a vývoje vaší postavy se však zatím tajemně mlčí. Minimálně pojetí stealth se ale ve hře významně změní, do Bethesdy totiž přišel Emil Pagliarulo, který dříve pracoval na Thiefovi...
zdroj: fansite