Troufám si říct, že půjde o jedno z nejambicióznějších spojení žánrů, o které se zatím kdo pokusil. Jednoduše řečeno, do Savage se budete moci zapojit buď jako obyčejný voják, a hra se pro vás stane FPS, nebo jako commander, kdy budete mít vše v klasickém výhledu real-time strategií. Rozdíl bude spočívat pouze v tom, že namísto AI jednotek budete ovládat (či spíše navigovat) postavičky, reprezentované skutečnými lidmi, kteří se pouze rozhodli pro druhou možnost hraní. Jejich působení se bude skládat ze dvou částí - z vyslechnutí rozkazů od velitele (kam jít, co udělat, na co si dát pozor atd.) a z jejich splnění. Pro zapojení do akčního modu bude zcela jistě potřeba kvalitní připojení, ale commandera prý zvládnete i po 56,6kb modemu.



nové obrázkykompletní galerie
Příběh hry v přírodním světě se bude točit kolem soubojů lidí a zvířecích kreatur a samozřejmě si budete moci vybrat, která z těchto stran je vám sympatičtější. U obou bude existovat několik bojových tříd se speciálními schopnostmi a také unikátní arzenál zbraní. Commander má mít dále na starost management zdrojů, tvorbu a správu budov. Jeho strategické schopnosti budou alfou i omegou celé hry, protože pokud jako řadový bojovník v terénu dostanete špatného velitele, můžete se jít zahrabat. Doslova. Na titulu pracuje malé studio S2 (tři programátoři, tři grafici plus pár lidí kolem), které ho uvolní přes server iGames.com - v krabicové verzi tedy Savage pravděpodobně nikdy neuvidíme. Do jedné hry přes internet nebo LAN se bude moci zapojit 64 hráčů (po 32 na každé straně). V souvislosti s tímto projektem mě hryže pár pochybností, především ohledně samotné hratelnosti, ale dojmy zahraničních redaktorů, kteří otestovali betaverzi, vyznívají vesměs pozitivně. Veřejný betatest pro nás všechny začne příští měsíc, zapsat se můžete tady.