Lekce historie v American Conquest
zdroj: tisková zpráva

Lekce historie v American Conquest

10. 1. 2003 10:10 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Za chystanou RTS American Conquest stojí stejný tým jako v případě úspěšných Cossacks a jejich datadisků, a to GSC GameWorld.

Místo evropských dějin se ale tentokrát vydáme za oceán do období kolonizace Ameriky, začínající rokem 1492 a vyloděním Kryštofa Kolumba. Hra nás provede více než třemi sty lety až po válku za nezávislost. Stejně jako v případě mnoha jiných strategií se i ruští vývojáři snažili o historicky co nejvěrohodnější scénáře, takže ještě před každým hraním dostanete malou dějepisnou lekci. Všechny mapy prý nebudou jen velké, ale přímo obrovské, takže si svoje užijete i při prozkoumávání. A s kým že se v American Conquest vůbec setkáte? Kromě přistěhovalců z Evropy, tedy Britů, Francouzů, Španělů a Holanďanů to budou i původní obyvatelé, ať už z řad severoamerických indiánů či zaniklých civilizací Mayů, Aztéků a Inků. Každý z celkem dvanácti národů má být podle historie ošacen, má používat své kdysi existující zbraně a stavit si i příslušné budovy. Některé budovy mají vliv na vaši schopnost útočit na nepřátele nebo neúspěšnost vašich vojáků. Například kovárna vylepšuje zbraně a brnění, pevnost zvyšuje odolnost vojáků atd. Mezi zdroji se ve hře klasicky objeví kámen, železo, uhlí nebo zlato.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
nové obrázkykompletní galerie

Hra běží na 3D engine vlastní výroby a podobně jako Cossacks hned upoutá pěknou grafikou. Stejně jako v případě scénářů, i u jednotek se tvůrci snažili o co nejlepší přiblížení skutečnosti. Jednou z nejužitečnějších jednotek u Španělů bude rolník, který má být schopný stavět různé budovy, sbírat dřevo, obdělávat pole atd. Pokud začnete rolníky trénovat ve svých pevnostech, mohou z nich být vojáci. Dalšími jednotkami, typickými pro tento národ, budou mušketýři nebo jezdci. Zmiňovaná pevnost bude kromě základny pro výcvik sloužit i jako skladiště. Každá budova má navíc obsahovat systém automatické obrany v případě, že v ní někdo přebývá. Její obyvatelé tak mohou nepřátele třeba ostřelovat z oken.

American Conquest bude hrou především o bojích, proto GSC vytvořili údajně velmi komplexní systém morálky jednotek. Pokud například z vaší armády zbude jen pár jednotek, čekejte, že ty se po zralé úvaze nad tím, co je čeká raději rozprchnou. Podobně ale uvažují i nepřátelé, které můžete obalamutit třeba rozestavěním vlastních lidí nebo stylem útoku. Obzvlášť staré civilizace nemusí být na některé věci vůbec připravené. Morálka bude zkrátka hodně podstatná, i menší skupinka motivovaných a odhodlaných bojovníků může pokořit jednotky, které příliš nevěří sami sobě ani svému vedení. Své určitě udělá i panika. Jako bonbónek uvidíte nad hlavami prchajících nepřátel nápisy typu "They'll kill us all" nebo "I'm going to die!". Samozřejmostí je přítomnost diplomacie, místo pokořování cizích národů s nimi můžete navázat obchodní styky nebo na ně nejprve najmout špehy. V každém scénáři se prý objeví nějaké smysluplné využití diplomacie. Součástí American Conquest bude i multiplayer pro 7 hráčů přes lokální síť nebo internet. Hru vydá německá CDV v březnu 2003.
zdroj: News0r

kate

Nejnovější články