CivCity: Rome nejen v obrazech
zdroj: tisková zpráva

CivCity: Rome nejen v obrazech

22. 4. 2006 16:16 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Co dostanete, když smícháte dohromady koncepty Sid Meierovy Civilizace a budovatelské strategie? CivCity: Rome, novou hru vznikající za spolupráce studií Firaxis a FireFly.

Tento titul, ze kterého vám dnes můžeme nabídnout trio nových ukázek, vás nechá v rámci singleplayerové kampaně o několika desítkách misí vystavět několik římských měst. Dbát přitom bude třeba na životní podmínky (zdraví, vzdělání, obživa, aj.) každého z občanů. Cíle každé mise se budou lišit. Jendou půjde o to, dosáhnout určitého stupně vývoje, jindy o počet obyvatel, podmanění nepřátelských měst, vybudování nějakého monumentu, atd. Podrobně se principy fungování CivCity: Rome zabývají redaktoři IGN ve svém preview.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Základem vašeho města bude budova centra, kam si to všichni příchozí namíří jako první a kde případně získají práci. Hra má fungovat v tomto ohledu obdobně jako jiné budovatelské strategie. Aby k vám plynula pracovní síla, musíte zajistit, aby bylo vaše město pro imigranty atraktivní. A aby bylo atraktivní, musí zabezpečovat minimálně základní potřeby pro život v něm, takže bude třeba co nejefektivněji vystavět postupně farmy, sýpky, pekárny, pilu, truhlářství, krejčovské dílny, školy, amfiteátry, kolosea, nemocnice, a tak dál a tak dál.

Tak jak bude vaše město vzkvétat, tak se bude rozšiřovat i paleta voleb. To se týká také rozvoje technologií. Vývoj vás bude stát čas a peníze, ale s každou novinkou se bude zkvalitňovat i život občanů. Další věci, na které byste se měli soustředit, se budou týkat obchodu s ostatními městy, obrany před případnými nájezdy nepřátel a vybudování armády pro případnou invazi a obsazení některého sousedního města. Bitvy mimo vaše hranice jsou přitom řešeny automaticky.
zdroj: PR

korgull

Nejnovější články