Celý ten komplex levelů, jehož prozkoumání by vám mělo zabrat cca 3 hodinky, prý dle tiskové zprávy má svá tajemství, spočívající hlavně v tom, že tam možná nejste sami. Hlavním tahákem hry ale tahle tajemství asi nebudou, protože u plošinovky není podstatný příběh, ale spíše hratelnost, kterou názorně předvádí video po rozkliku.
Poněvadž s panáčkem nechodíte, ale létáte, tak rovnou zapomeňte na klasické plošinovkové hopsání a pády do opravdu hlubokých a černých...hlubin. Primární složkou hratelnosti budou hádanky, kterých má být na třicet a navíc různého druhu. Budou postaveny na využití fyziky, logicky, ale i vaší paměti. Do toho budou znít zvuky a hrát hudba, která společně s grafickým ztvárněním vytvoří atmosféru, která je (soudě dle videa) docela lákavá.
zdroj: Archiv
Už nyní se mi Unmechanical profiluje jako docela příjemný relax pro libovolnou letní noc, kdy člověk kvůli brutálnímu vedru a dusnu nemůže zavřít oka, ale zároveň ani nemůže dělat nic produktivního. V tomto ohledu tvůrci z týmů Talawa a Teotl udělali dobře, že vydání naplánovali už na 8. srpna, alespoň v případě PC verze. Ještě ta letní vedra možná stihnou... iOS verze hry by měla vyjít několik týdnů poté, což pro majitele jablečných přístrojů znamená výhodu – budou už vědět, jestli má cenu se o Unmechanical vůbec zajímat. Pokud hru shledáváte hodnou vaší pozornosti, tak vás tedy odkážu na homepage, kde najdete vše podstatné. Pokud jste to nenašli v tomto textu...