Jestli něco chybělo fantastické tahovce Songs of Conquest, která se plnými doušky inspiruje ve studni Heroes of Might and Magic, bylo to více hradů. Původní čtveřice je skvěle rozmanitá a jejich kampaně jakbysmet, ale člověk prostě chce mít větší variabilitu.
To napraví DLC Vanir, které představí nový hrad inspirovaný severskými mýty a pověstmi. Vylepšování těchto jednotek je často přetváří z jejich historické, respektive lidské podoby, do primordiální mýtické. Například dvě sekery svírající berserker se po upgradu promění v medvědího skinshiftera. Nejsilnější jednotkou pak bude chieftan-náčelník, který se s vylepšením změní v mýtického obra jormra.
Vedle nových jednotek na nás čeká devět unikátních hrdinů, pětice map ve skalnatém a sněžném biomu, mapy výzev a taky fungl nové artefakty, které zvýrazňují agresivní herní styl Vanir. Jde o první velký obsahový update, kterých v Lavapotion do budoucna plánují více.
V létě se například dočkáme nové rostlinné frakce v updatu Roots, stejně jako vydání na mobily a na konci roku Švédové přispěchají s dalším, dosud neoznámeným DLC. Songs of Conquest tak budou stabilně bobtnat a přinášet nové způsoby, jak hrát. V nedávném updatu jsme například dostali možnost libovolně míchat frakce, takže si můžete poskládat hrad z libovolných dostupných jednotek.
DLC Vanir vychází na PC 17. prosince a bude stát v přepočtu necelých tři sta korun. Songs of Conquest také včera vyšlo na Xbox Series X/S a PlayStation 5, DLC by na ně mělo být dostupné záhy.