Podle vystříhaných detailů z článku v OXM, které si sami můžete probádat za tímto odkazem, budou ve hře přinejmenším dva (ale spíše více) herní módy – Team Deathmatch a Rescue. V prvním jmenovaném se proti sobě postaví týmy násilnických domorodců a lařiných přátel, čili trosečníků. Pojede se na tři zápasy, týmy se v rolích domorodců a trosečníků budou střídat. I v multiplayeru čekejte pasti, zničitelné prvky herního prostředí a adrenalinové momenty, kdy prostě někam spadnete a pojede půl kilometru ze svahu po zadku. I když, to asi přeháním pod dojmem trýznivé vzpomínky na E3 trailer...
V Rescue módu budou na jedné straně trosečníci sbírat med-packy a nosit je na neustále se střídající místa, zatímco domorodí lovci je budou nahánět a jejich úkolem bude nastřádat, co nejvíce obětí.
Preview prý hovoří ještě o jednom módu zvaném Cry for help (Prosit o pomoc), který má být zaměřený více na objevování a sběr něčeho – má to být mód spíše dobrodružný, než bojový.
Zdá se, že v žádném z módů si jako obvykle nezahrajete za Laru, přestože přesně to by všichni chtěli. Typický problém multiplayerů přilepených k singlům, potažmo her podle slavných licencí s výraznými hrdiny. Na výběr ale bude nemalé množství postav i zbraní, pojede se na získávání zkušeností, budování loadoutů, kupování lepších postav, vylepšování schopností atd. Zkrátka, Call of Duty styl.
Zatím jsou to tedy informace značně útržkovité a nekompletní, což se změní, hned jak vyprší exkluzivita OXM. Znovu se ale vrátím k úvodu – opravdu mi podobě multiplayerizování singlplayer her a sérií nepřijde vhodné, byť pár pozitivních příkladů, kdy to bylo k dobru věci, bych v paměti vyštrachal. Minimálně Uncharted sérii multiplayer nijak neublížil. Zbývá jen doufat, že v případě Tomb Raidera to bude stejné. Šance tu je, když mulťák vyvíjel jiný tým, než singl. Tomb Raider vyjde na PC, PS3 a X360 5. března.