Přístupnost je v digitálních hrách velkým tématem. Studia se častokrát snaží zakomponovat možnosti, které zpříjemňují život nezkušeným. Někteří to dělají skrze nastavení obtížnosti, jiní jdou ještě o něco dál. Krásným příkladem je chystaný Death Stranding 2 od Hideo Kodžimy.
Autor ve svém podcastu uvedl, že novinka hráčům umožní přeskočit souboj s bossem. Nabídka se zobrazí ve chvíli, kdy během potyčky selžete. Následně půjde pokus opakovat, případně zvolíte možnost menší frustrace a hra si poradí za vás. Vy pak dostanete obrazový a textový popis bitvy, jako byste četli knihu s ilustracemi.
Hideo Kojima says Death Stranding 2 will have a new special feature to help players who are not so experienced at action games clear boss fights!
— Genki✨ (@Genki_JPN) April 11, 2025
For boss battles in DS2 (presumably in easy mode) there will be an extra option on the game over screen below the “continue” option.… pic.twitter.com/qHOLfSBofx
Jde samozřejmě o zajímavou volbu a ulehčení, proti němuž asi někteří „hardcore“ hráči budou brojit. Nicméně v reálu to není nic proti ničemu a neexistuje moc důvod, proč by ve hře podobná možnost nemohla být.
Death Stranding 2: On the Beach vychází už 26. června na PlayStation 5. Dá se očekávat, že časem vyjde i verze pro PC.