Samostatné DayZ čeká zpoždění, stále se pracuje na změnách
zdroj: tisková zpráva

Samostatné DayZ čeká zpoždění, stále se pracuje na změnách

7. 1. 2013 18:58 | Téma | autor: Aleš Smutný |

Už koncem roku měl vyjít samostatný titul DayZ, ovšem, jak jste si jistě všimli, nestalo se tak. Nyní se v blogovém příspěvku Deana Halla můžete dozvědět proč tomu tak je. „Jednoduše řečeno, DayZ Standalone tu není, protože jsme měli možnost posunout se z tvorby hry, která byla prostým vylepšením modu, k opravdovému vývoji enginu a vytvoření hry, o které jsme snili. To narušilo naše původní plány, které jsme přednesli dříve“.

 

 

Momentálně se na přípravě samostatného DayZ pilně pracuje. Velmi brzy začne interní test, kam bude vpuštěno 500 až 1000 hráčů. Test bude zaměřen na herní architekturu, ne samotný systémový design. Jakmile budou vychytány problémy, které objeví tento test, dojde k oznámení data veřejného releasu. Aktuálně se předělává celý systém inventáře, který byl pozměněn od základu. Zde bude ležet jedna z hlavních změn samostatného DayZ. 

Díky novému systému bude možné šířit nemoci pomocí oblečení (!), kdy použití oblečení hráče nakaženého cholerou může zajistit invazi i do vašeho organismu. Jak bylo řečeno „změny v inventáři jsou obrovské“. Momentálně vývoj není ve fázi, kdy by bylo možné vydat videa či obrázky z těchto změn, ale první konkrétní věci se prý dají čekat jako výstup zmíněného testu.

Nových změn se dočká UI, které by mělo být jednodušší, intuitivnější a celkově rychlejší pro ovládání. Zmíněn je i fakt, že hlavní tvůrce mapy Černarusi, Ivan Buchta, je stále v řeckém vězení, což je pro vývoj těžká rána. Díky dopisům ale prý dává své tipy a postřehy ohledně modifikace mapy pro samostatné DayZ. Takže – kdy hra vyjde momentálně nevíme, ale myslím si, že tohle zpoždění je jen malá cena za fakt, že momentálně vzniká samostatná hra, která se chce od stávajícího modu odlišit výraznějším zpracováním a přepracováním některých prvků. Fandům každopádně doporučuji přečíst si celý příspěvek.

Nejnovější články